Allrighty, plan de campagne doorgenomen met Hassan.
Ik wilde eerste het rom board van de 1e kast testen in de 2e om te kijken of dat het probleem is. Ik wil echter vermijden dat we straks 2 niet werkende cabs hebben, dus ik heb besloten van beide cabs af te blijven.
Hasan neemt m mee en kijkt er zelf even naar, repareert/vervangt wat nodig aan de model3 is en we delen de kosten (zou niet eerlijk zijn anders).
Ik ben hier heel blij mee, hasan had ook zomaar nee kunnen zeggen en me met de 2e cab kunnen laten zitten, thanks man i owe you!!
Ben onwijs blij met de cab(s) ondanks de onvoorziene defectjes die we hebben.
Ik ben redelijk wat gewend, heb een hoop aan gamestuff gekocht de afgelopen jaren. Heel veel dingen waarvan ik dacht dat ik ze heel graag wilde hebben, maar als ik ze dan had, deed ik er geen fluit mee of was het toch niet zo tof als ik dacht.
Maar DIT is de echte shizzle, supergaaf, een echte sitdown in mijn gameroom, just for me ^^ ben zo blij als een klein kind
Nu even wat piccies van cab1 die inmiddels op zn plek staat, past precies

(cab 2 staat lief te wachten op zn nieuwe baasje):
