What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Cageman":16z008pk said:
Ja. Cage openmaken, bovenste PCB is het ROM bord. Misschien gewoon even aandrukken, en anders even helemaal eraf, en terug erop. Check wel even; ze zitten vaak vastgeschroefd aan de middelste PCB ;-)

Ik kan anders straks wel even langsdroppen om even snel mee te kijken, als je wilt?

vandaag gaat niet, heb nog een half uur tot een bbq :/

Heb m trouwens aangedrukt, geen verschil. Rom board eruit gehaald en er weer ingezet (wat een kutwerk is dat zeg), same prob.
 
Klopt kan met vervoer zijn dat 1 vd m3 borden zijn losgetrild, echter
op de foto's ziet het er wel uit naar het bekende 2d / 3d probleem
(2d is goed en 3d polygonen missen) Model2 en 3 blijft gewoon
erg fragile hardware.

Lukily : Scud draait op Model3 step 1.5 en worst case hebben we
daar nog een Virtua Striker 2 van liggen (is zelfde mobo nml)
 
Allrighty, plan de campagne doorgenomen met Hassan.
Ik wilde eerste het rom board van de 1e kast testen in de 2e om te kijken of dat het probleem is. Ik wil echter vermijden dat we straks 2 niet werkende cabs hebben, dus ik heb besloten van beide cabs af te blijven.
Hasan neemt m mee en kijkt er zelf even naar, repareert/vervangt wat nodig aan de model3 is en we delen de kosten (zou niet eerlijk zijn anders).
Ik ben hier heel blij mee, hasan had ook zomaar nee kunnen zeggen en me met de 2e cab kunnen laten zitten, thanks man i owe you!!

Ben onwijs blij met de cab(s) ondanks de onvoorziene defectjes die we hebben.
Ik ben redelijk wat gewend, heb een hoop aan gamestuff gekocht de afgelopen jaren. Heel veel dingen waarvan ik dacht dat ik ze heel graag wilde hebben, maar als ik ze dan had, deed ik er geen fluit mee of was het toch niet zo tof als ik dacht.
Maar DIT is de echte shizzle, supergaaf, een echte sitdown in mijn gameroom, just for me ^^ ben zo blij als een klein kind :)

Nu even wat piccies van cab1 die inmiddels op zn plek staat, past precies :)
(cab 2 staat lief te wachten op zn nieuwe baasje):







 
Zit overigens HEEL sterk te overwegen de wild riders van de hand te doen en te vervangen door een Daytona USA (1) cab, (ik moet en zal die hebben).
Game is onwijs leuk, cab is prima, monitor is super, maarhet staat me wat tegen dat ik behalve Wild Riders niet echt iets in die cab kan swappen, en dat vind ik toch wel heel fijn als dat wel kan.

Dus mocht iemand Wild Riders interessant vinden...
 
jiggymf":8khtpr8e said:
Game is onwijs leuk, cab is prima, monitor is super, maarhet staat me wat tegen dat ik behalve Wild Riders niet echt iets in die cab kan swappen, en dat vind ik toch wel heel fijn als dat wel kan.

Naomi Waverunner GP kan denk ik wel. Maar Daytona is inderdaad veel vetter.
 
De verkoper van de twin heeft overigens netjes uit eigen initiatief gebeld voor de 2e cab die niet helemaal lekker meer is, ik heb gezegd dat we zelf kijken of we het op kunnen lossen. Vond het in ieder geval erg netjes en heb gezegd dat als we er niet uitkomen we even contact opnemen, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt.

Mochten er mensen interested zijn in een Daytona USA twin, of helft van een twin, ik kan 3 x een twin krijgen (2x3 cabs totaal) voor leuk geld (700 euro voor een twin), shout if you want. (Een helft van een twin behoort ook tot de mogelijkheden.) Allen in goede staat, zolang er geen besluit te overlijden tijdens transport, maar die pech heb ik vast niet nog een keer ^^ (zo ja, dan wordt er een oplossing gezocht of course)
 
Nieuwe aanwinst voor vanavond:

- Model 3 Setup 2.1 cage met Sega Rally 2 erin
- los Daytona USA 2 rom boardje erbij

Ben er vrij blij mee, kan ik wel zeggen :)

p.s. Voordat er zich allerlei geruchten de ronde doen, ja ik heb het bij Melvin gehaald.
Ja ik vond Melvin een hele leuke en aardige gast, veel kennis, leuke spullen staan en heel behulpzaam.
Ja ik weet dat sommige mensen een andere mening over hem hebben, ik oordeel alleen over eigen ervaringen en die zijn vooralsnog uitstekend. Daarbij ben ik persoonlijk niet iemand van het ruzieen op het internet, vaak zijn problemen face-to-face veel minder groot en zo uitgepraat, op het internet heeft iedereen altijd de neiging zich anders te gedragen. Dat wilde ik even gezegd hebben, maar dat terzijde (en no offence naar mensen die deze mening niet delen, as said, ik ben er nooit bij geweest toen er zich e.e.a. afspeelde en daar bemoei ik me ook niet mee).
 
As i said, ik oordeel alleen uit eigen ervaringen. Ik was er niet bij toen de pakketten uit de topics wel/niet verzonden werden, ook niet toen ze wel/niet ontvangen werden. Dus daar oordeel ik niet over, period. Mensen moeten dat voor zichzelf bepalen, even goede vrienden. Enige rede dat ik dit hier wegzet is omdat ik geen geheimen heb en altijd eerlijk ben, nu dus ook. Laten we niet verzanden in een welles/niettes over iemand die zichzelf hier niet meer kan verdedigen, en waar iedereen zn zegje al over gedaan heeft.

Back to the topic, please, Daytoooonaaaaaa :)
 
Ontopic; ff nieuwsgierig. jij bent van 0 naar 6 cabs gegaan in 1 maand????
Das pas EPIC.

Kan niet anders zeggen dan hulde.

p.s. heel slim om je niet te mengen in dingen waar je niet bij was. dat eert je alleen maar.
 
Da Dude":mrxsn0fs said:
Ontopic; ff nieuwsgierig. jij bent van 0 naar 6 cabs gegaan in 1 maand????
Das pas EPIC.

mmm ja zoiets.
Maar ik heb eerlijkheidshalve natuurlijk al HEEL lang nagedacht wat ik wil, hoe ik het wil, en wat ik ermee wil. Met sommige dingen loop ik al jaren in mijn hoofd maar het kwam er nooit van of ik wist niet zeker of het wel kon (1 racecab met scudrace, daytona 2 en sr2 erin), en heb op een gegeven moment de knoop doorgehakt om me er volledig op te storten. En toevallig kom ik heel veel ineens allemaal tegelijk tegen, dat is aan de ene kant jammer en aan de andere kant handig.

Ik kijk uit naar de rustige periode (nu dus eigenlijk ^^) waarin ik niet elk weekend ergens heen hoef om een cab te halen, of parts, of whatever en gewoon lekker kan gamen, keer bij een nozomi member langs voor een biertje/gamen, beetje surfen voor wat nieuwe games of pcb-tje of info over iets, onderdeeltje om een cab weer netjes te krijgen, misschien een keer iemand helpen met iets, meetinkje afgaan etc.
 
succes in die periode. Voor gamen zijn de wintermaanden erg prettig ;-P

p.s. ik kom graag een keer richting zuiden om alles te bewonderen
 
Da Dude":2r69m6rg said:
succes in die periode. Voor gamen zijn de wintermaanden erg prettig ;-P

p.s. ik kom graag een keer richting zuiden om alles te bewonderen

Ik zeg roadtrip! er zitten hier best veel forum members in de buurt (Cageman, Peet1979, Ratson, DLX zo uit mn hoofd).

Een keer met een groepje naar het zuiden, noorden, westen en oosten lijkt me erg leuk!
 
Sorry hoor maar hier zakt mn broek echt van af. Je moet lekker zelf weten met wie je zaken doet maar dan zo'n kerel neerrzetten als toffe peer en alle shit van hem op zo'n EO manier wegzetten alsof het allemaal niet uitmaakt kan ik echt niet bij. Ik ben hier echt helemaal klaar mee, al haal je er nog 10 cabs en 100 pcbs ik wens je er succes mee. Ik ga komende tijd de otaku gallery wel ff lezen ipv deze ofzo.
 
Sega rally 2 cage:


Daytona USA 2 BOTE cage, zonder de cage en sec chip:


Moet even Geezer mailen voor een sec chip, maar ik zit even te twijfelen of ik niet gelijk wil upgraden naar Daytona USA 2 PE als ik toch bezig ben, alle rommetjes swappen op dat board kan nooit zo moeilijk zijn toch?
 
Da Dude":29wozqvx said:
Heb je ze al getest?

heb ze werkend gezien, en sr2 is al in de cab geweest (maak straks even pics als ik tijd heb, had m alweer terug geswapped met scudrace) :)
Alleen de sec chip van daytona 2 moet ik zelf nog even regelen bij andy (was zo afgesproken), vandaar dat ik twijfel of ik niet gelijk de roms moet vervangen voor de recentste daytona 2 versie als ik dan toch bezig ben.
 
Back
Top