ruderudie":28umhvnt said:Weet iemand of er naast de pc beurzen waar zo af en toe een standje met console verkopers staat, ook een beurs is die volledig is gericht op consoles en bij voorkeur retro-consoles??
Ken":pv77aq0g said:Ik ga denk ik ook wel even kijken, misschien aardig om een lijstje te maken van forummembers die allemaal willen gaan?
ZiEk":nw7avldu said:rklok had ik mijn neo geo aes van, beetje rode gradient moet nogsteeds schoonmaken ofozw. Verder is die gast echt goed en heeft ook echt leuke spullen voor de juiste prijs.
Schiedam was ik vorig jaar, de locatie is klein maar vooral omdat er zoveel standhouders zijn. Het was wel aardigg druk, sommigen met te hooge prijzen, maar dan kan je gewoon naar een andere met een goede prijs. Heb nog kunne afdingen bij een secret of mana (ntsc) 25 eurie compleet niet mint. Vond het wel jammer dat ik er niet was dit jaar, had wel willen kijken bij rklok en zow.
February ben ik jarigg ^^ dus naar zo'n beurs zou best leuk kunnen zijn, moet ff kijken hoe ver dat is een animo van vrienden. Is er iemand al een keer geweest ?