DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Een beetje kortdag, maar misschien toch wel leuk en vooral entree is niet duur. Zelf laat ik de beurzen enz even links liggen, want ben momenteel een beetje door mijn geld heen.
http://www.gamersdag.nl/
http://www.gamersdag.nl/