What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

computerbeurzen

Als iemand toevallig uit de buurt van Roosendaal of Rotterdam komt kunnen we misschien "carpoolen" en benzine splitten?
 
Ziet er goed uit!

Ik denk dat ik ook ff kom kijken aangezien ik vrij dicht in de buurt woon.
 
Ik hoorde hier toevallig ook van en ik ga denk ik ook wel als ik zin heb. Maar dat beslis ik meer op de dag zelf zegmaar. Niet dat ik verder iemand ken dus het boeit niet, maar toch! :)
 
Zit zelf ook nog te kijken of ik wel ga, de prijzen daar zijn toch hoger als op E-Bay 😉
En heb weer aardig wat gekocht op e-bay dus zal kijken of ik nog wat munten overhou :lol:
 
mar bij een beurs kan je realife afdingen :P

of juweltjes vinden die niet op ebay zijjn, maar ik voel zeker met je mee, heb deze maand ook al mijn geld opgemaakt :/
 
Ik denk dat als je voor de koopjes gaat je toch wel bedrogen uit komt. Gewoon lekker beetje rondkijken etc, maar niet verwachten dat je panzer dragoon saga voor een tientje meeneemt :) Die lui daar zijn ook niet achterlijk, en ALS er al een enorme deal is dan is die al weg tegen de tijd dat jij er bent. Maar ik kan me niet voorstellen dat er echt koopjes zijn.
 
ne0":appz48hl said:
Ik denk dat als je voor de koopjes gaat je toch wel bedrogen uit komt. Gewoon lekker beetje rondkijken etc, maar niet verwachten dat je panzer dragoon saga voor een tientje meeneemt :) Die lui daar zijn ook niet achterlijk, en ALS er al een enorme deal is dan is die al weg tegen de tijd dat jij er bent. Maar ik kan me niet voorstellen dat er echt koopjes zijn.

klopt, was er de laaste keer ook en de prijzen waren echt een stuk hoger als op e-bay.En als je wat van de prijs af wilt dan kijken ze je een beetje glazig aan :?
Maar ik zie het ook als een dagje uit, en heb mischien vast nog wel een paar tientje over 8)
 
in schiedam heb ik nog een secret of mana voor 25 eurie compleet, niet in top staat dat wel en amerikaans. toch wel kunnen afdingen, maar goed ze hadden ook belachelijk duure shit liggen.

Verbaasd was ik over gameover, hun winkel is echt te duur maar in schiedam hadden ze bakken met losse megadrive en snes carts en die waaren niet zo duur.

Rklok schijnt ook van de partij te zijn, verandert hij de prijzen ook buiten ebay ?
 
ZiEk":11plab6p said:
Rklok schijnt ook van de partij te zijn, verandert hij de prijzen ook buiten ebay ?

Ik hoop het niet, anders ga ik dreigen dat ik niks meer bij hem koop op E-bay :lol:
 
En ik doe mee!

moet nogsteeds de neogeo schoonmaken die ik van hem heb :/

ben zo lui :twisted:
 
Ja ik vraag ook altijd hoe de staat is van zijn consoles.
Bij Hit-Japan word het aangegeven met A-B-C-D, maar bij hem blijft het gissen 😉
Maar ik mag niet klagen hoe de consoles eruit zien die ik van hem heb 8)
 
Vooral niet om de prijs ook, hij is ook erg sociaal en geeft je graag extra fotos als je vraagd.
 
ZiEk":28oai4dm said:
Vooral niet om de prijs ook, hij is ook erg sociaal en geeft je graag extra fotos als je vraagd.

Welke consoles heb jij van hem ZiEk?
Zelf komt mijn Pc Engine Duo,Megadrive 2,Megacd 2 en m'n pxs(onderweg)bij hem vandaan.
 
eigenlijk allen een boxed AES jap met KOF94 en samsho2

maar ook wat games voor de famicom en super fami.

wou die engine ook boeken maar heb geen geld zit nog te wachten op een snes lot, waar ik veel aan stress want ik heb al betaald maar krijg al een tijd geen berichten :/
 
Ben net terug van vakantie en uiteraard sta ik nu rood. Mijn main goal is eigenlijk om 2 AES oldstyle sticks te scoren op die beurs maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit lukt? Anders wordt het toch RX op ebay...
 
ruderudie":2jgyi93h said:
Ben net terug van vakantie en uiteraard sta ik nu rood. Mijn main goal is eigenlijk om 2 AES oldstyle sticks te scoren op die beurs maar ik denk niet dat de kans groot is dat dit lukt? Anders wordt het toch RX op ebay...

yo zelf had ik voor 40 bij foregames gehaal, mischien hebben ze nog meer.
 
goed zijn die pics, ik kreeg al meteen zin om stuff te kopen :)
 
er gaat niks boven een zaal vol meuk.

ik heb toch even die vectrex site gechecked, heel cool ding blijft het. Heeft iemand er hier 1?
 
Back
Top