What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

computerbeurzen

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Weet iemand of er naast de pc beurzen waar zo af en toe een standje met console verkopers staat, ook een beurs is die volledig is gericht op consoles en bij voorkeur retro-consoles??
 
ruderudie":28umhvnt said:
Weet iemand of er naast de pc beurzen waar zo af en toe een standje met console verkopers staat, ook een beurs is die volledig is gericht op consoles en bij voorkeur retro-consoles??

Laatst was er eentje in Schiedam(helaas niet geweest).
Zelf zou ik ook graag weer eens naar een goede retro beurs willen gaan en ook zonder het pc geneuzel 😉
 
ik zag inderdaad van die beurs in schiedam ergens een aankondiging. ben wel benieuwd of er iemand gewees is.
Meestal kom je op de vlooienmarkt altijd diezelfde gast met zijn nintendo spullen tegen :p
Een goeie vondst op een marktje is ver te zoeken vaak:(
 
In Nederland vindt je ze niet of nauwelijks en als ze er vaak zijn, dan is het vaak in een achteraf buurthuis event waar geen ruchtbaarheid aan word gegeven.
 
Als er weer eentje is dan zal ik jullie op de hoogste houden 😉
Zelf mag ik dan graag even de deur uit en een beetje ouwehoeren met anderen :)
 
Het kan leuk zijn, maar als het een zeer klein event is en je moet half Nederland door, dan kan je je echt bekocht voelen. btw. ik moest ongeveer 20 minuutjes met de trein naar de Gameplay 06 en ik voelde mij al zwaar genaaid. :cry:
 
dat soort bijeenkomsten kun je denk ik beter combineren met een leuk dagje uit (god dat klinkt old pple style)

stukje vlaai erbij en een lekker bakkie hehehehe
 
Bedankt, ik zal zeker proberen te komen. Ik zie bij de vorige opsomming oa. ook R.Klok staan dus als die tot die tijd eens wat mooie dingen importeert kom ik zeker even bij zijn stand shoppen.
 
De webshop heeft alvast een professionele uitstraling!

logo.gif


maar klinkt interessant, dikke berus mee (heel slim in februari dan heeft iedereen weer geld) en zeulend terug naar huis.

Laten we anders gelijk een soort meet en greet van maken ofzo.
 
Ik kom zeker,en zoals Ruderudie al aangaf ga ik ook zeker even bij RKolk kijken 😉
Zal me zeker vermaken en hoop wat mensen van hier tegen het lijf te lopen,dat is altijd wel leuk.
 
Ik ga denk ik ook wel even kijken, misschien aardig om een lijstje te maken van forummembers die allemaal willen gaan?
 
Ken":pv77aq0g said:
Ik ga denk ik ook wel even kijken, misschien aardig om een lijstje te maken van forummembers die allemaal willen gaan?

Ja leuk,dan verzamelen we ons allemaal bij de ingang 😉
Nee ff zonder dollen,lijkt me wel een goed plan Ken.Schrijf mij maar in.
 
rklok had ik mijn neo geo aes van, beetje rode gradient moet nogsteeds schoonmaken ofozw. Verder is die gast echt goed en heeft ook echt leuke spullen voor de juiste prijs.

Schiedam was ik vorig jaar, de locatie is klein maar vooral omdat er zoveel standhouders zijn. Het was wel aardigg druk, sommigen met te hooge prijzen, maar dan kan je gewoon naar een andere met een goede prijs. Heb nog kunne afdingen bij een secret of mana (ntsc) 25 eurie compleet niet mint. Vond het wel jammer dat ik er niet was dit jaar, had wel willen kijken bij rklok en zow.

February ben ik jarigg ^^ dus naar zo'n beurs zou best leuk kunnen zijn, moet ff kijken hoe ver dat is een animo van vrienden. Is er iemand al een keer geweest ?
 
ZiEk":nw7avldu said:
rklok had ik mijn neo geo aes van, beetje rode gradient moet nogsteeds schoonmaken ofozw. Verder is die gast echt goed en heeft ook echt leuke spullen voor de juiste prijs.

Schiedam was ik vorig jaar, de locatie is klein maar vooral omdat er zoveel standhouders zijn. Het was wel aardigg druk, sommigen met te hooge prijzen, maar dan kan je gewoon naar een andere met een goede prijs. Heb nog kunne afdingen bij een secret of mana (ntsc) 25 eurie compleet niet mint. Vond het wel jammer dat ik er niet was dit jaar, had wel willen kijken bij rklok en zow.

February ben ik jarigg ^^ dus naar zo'n beurs zou best leuk kunnen zijn, moet ff kijken hoe ver dat is een animo van vrienden. Is er iemand al een keer geweest ?

Ik was dit jaar ook in Arnhem en het was best te doen.Ook waren er veel pc stands(vond ik wat minder),maar er bleven genoeg retro kraampjes over.(+/-15)
Ik heb me toen best vermaakt 😉
Maar ik denk dat R.Kolk kwa prijzen lager zit als sommige andere standhouders,want ik vond toen ook de prijzen iets te hoog.
Ben toen ook een beetje gaan pingelen en dat heeft nog best wel geholpen :)
 
Ja het is een heel eind uit de richting voor mij maar ik heb het er wel voor over. Waarschijnlijk is alles overpriced omdat wij jap-ebay prijzen gewend zijn maar count me in, ben zeer benieuwd wat er allemaal te vinden is. Het is toch een redelijk uniek evenment in Nederland zo'n grote retro-beurs.
 
Mensen die naar de beurs gaan op 18 febuari:

Almighty
Ken
Ruderudie
RoOd

en?
 
Back
Top