What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Bij gebrek aan banaan lijkt hetme een stuk handiger om hier monkeyball mee te spelen dan met zo'n zombie revenge panel!
 
ne0":vmllqnz3 said:
Bij gebrek aan banaan lijkt hetme een stuk handiger om hier monkeyball mee te spelen dan met zo'n zombie revenge panel!
Dacht ik eerst ook maar gaat niet Martijn. Is digitaal niet analoog. Dat bananen paneltje score ik ook nog wel.
 
goatboy":1pm9wxz2 said:

De makkelijkste oplossing was op het chassis van de monitor even het yoke stekkertje te verwisselen van 'normal' naar 'reversed'. ....


Standaard procedure voor mij. Doe ik regelmatig als ik één van mijn klasssiekers wil spelen. Maar is gelukkig fluitje van een cent.

Vette PCB trouwens. kostbaar?
 
Lijkt me ook wel een coole PCB, ben wel beniewd naar die Pacman Arrange. Is deze game ook nog op een andere manier te spelen, zoals console, emu etc. etc...?

Veel plezier ermee!
 
ckong":16c6fe5x said:
Vette PCB trouwens. kostbaar?
Op YHJ gescored Erik. Normaal zo rond de 10 - 15K Yen maar heb em zelf voor 7200 Yen kunnen bemachtigen. Met een beetje tijd en geduld kun je nog echt leuke deals vinden.

Psykick":16c6fe5x said:
Lijkt me ook wel een coole PCB, ben wel beniewd naar die Pacman Arrange. Is deze game ook nog op een andere manier te spelen, zoals console, emu etc. etc...?

Veel plezier ermee!
Tnx!, Pacman Arrangement is echt super veel fun, Ook met 2 spelers tegelijk. En natuurlijk om origineel Pacman te spelen van Namco. Deze zal vast wel op MAME te vinden zijn. Voor GBA, PSX kun je ook conversies krijgen. Maar niets gaat boven de echte PCB natuurlijk. 8)
 
Angstvallig stil rondom de gameroom van goatboy.

Henk, wat voor je in je schild? Welke snode plannen ben je aan het verzwijgen voor ons? :mrgreen:
 
Jammer dat die foto's niet uitkomen van het scherm .... pffff kidding natuurlijk ...... wat een brute hardware combo Henk!

First dibs please als je ooit die bootlegged mofo wegdoet.

Enjoy deze quality stuff!
 
Back
Top