A
Anonymous
Guest
gaaaaaf dat panel

Dacht ik eerst ook maar gaat niet Martijn. Is digitaal niet analoog. Dat bananen paneltje score ik ook nog wel.ne0":vmllqnz3 said:Bij gebrek aan banaan lijkt hetme een stuk handiger om hier monkeyball mee te spelen dan met zo'n zombie revenge panel!
goatboy":1pm9wxz2 said:
De makkelijkste oplossing was op het chassis van de monitor even het yoke stekkertje te verwisselen van 'normal' naar 'reversed'. ....
Op YHJ gescored Erik. Normaal zo rond de 10 - 15K Yen maar heb em zelf voor 7200 Yen kunnen bemachtigen. Met een beetje tijd en geduld kun je nog echt leuke deals vinden.ckong":16c6fe5x said:Vette PCB trouwens. kostbaar?
Tnx!, Pacman Arrangement is echt super veel fun, Ook met 2 spelers tegelijk. En natuurlijk om origineel Pacman te spelen van Namco. Deze zal vast wel op MAME te vinden zijn. Voor GBA, PSX kun je ook conversies krijgen. Maar niets gaat boven de echte PCB natuurlijk. 8)Psykick":16c6fe5x said:Lijkt me ook wel een coole PCB, ben wel beniewd naar die Pacman Arrange. Is deze game ook nog op een andere manier te spelen, zoals console, emu etc. etc...?
Veel plezier ermee!
Henk, wat voor je in je schild? Welke snode plannen ben je aan het verzwijgen voor ons?