A
Anonymous
Guest
Ben wel benieuwd naar die Oriental Legend 2! Kom m binnenkort wel es checken
Lekker ouderwetse sidescroller, altijd goed voor wat hersenloze fun.
goatboy":2lawshls said:Inderdaad, Akkanvader lijkt qua muziek, geluid en gfx erg op Parodius. Zeker een populair genre toendertijd in de jaren '90? De game is erg polished met super playability en een vette aanrader. Namco had ook zo'n soort game: 'Cosmo Gang The Video' en inmiddels al op Yahoo Gescored.![]()
goatboy":14ze3pjk said:Bedankt allemaal! Heb inderdaad al aardig wat panels hier liggen. Post al m'n panels wel een keer in een aparte topic maar wil er eerst nog een aantal bij hebben voordat ik dat doe.![]()
HBBC is inderdaad een reaktiespel en het is de kunst de knoppen gewoon in te drukken i.p.v. te rammen. Wil natuurlijk niet m'n NAC een pak slaag geven.![]()