A
Anonymous
Guest
Cageman":1rjtnxf0 said:Oef.. daar lopen de rillingen van over je rug.. niet je eerste TypeX waar je ruzie mee hebt, dacht ik..
Mocht je de oude CPU erin zetten; ik neem graag de P4 3.0GHz over (als het de variant met Hyperthreading is, althans).
Yup, Is Hyperthreading. Baal wel ontiegelijk veel op dit moment. Geen video en ook niet met een originele game, Gaan we weer. TX nummero 2. :evil: Mocht dit niet makkelijk te verhelpen zijn dan never nooit meer PC based hardware, Fok zeg!