What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Nog steeds een geweldig verhaal over de arcade oma. Ook goed dat jij alles hebt weten te beachtigen. Wordt denk ik wel een heidens karwei om alles uit te zoeken.
 
idd, alleen 't idee al van al die treasures zal je zien dat er gewoon 20 black labels in een doos zijn geflikkerd.
 
lorre001":2xg8l4jp said:
idd, alleen 't idee al van al die treasures zal je zien dat er gewoon 20 black labels in een doos zijn geflikkerd.

Dat zal zeker niet zo zijn :)
Het was een Arcade die in de 90-er jaren gestopt is. Er zitten een hele hoop gamble en Mahjong dingen bij. Crap dus. Ook veel cocktailtables, een paar oude pachislo's en ancient pinballs
Het gaat mij meer om de Sega Aero's en een paar andere Candies, alles wat er extra bijzit is meegenomen.
 
Die Mahjong setups vind k altijd wel cool moet k zeggen.

Snap geen hol dr van, maar zou me er graag een x in verdiepen. Als je daar een el cheapo van bij hebt die past op een sega panel (naomi of aero vorm), dan heb ik wel interesse ;)
 
sombetzki":2qysls2i said:
Die Mahjong setups vind k altijd wel cool moet k zeggen.

Snap geen hol dr van, maar zou me er graag een x in verdiepen. Als je daar een el cheapo van bij hebt die past op een sega panel (naomi of aero vorm), dan heb ik wel interesse ;)

Heb ik volgens mij wel een stapeltje van liggen
 
Als er een cheapo cocktail tussen zit heb ik misschien interesse. Zou wel een x een projectje willen.
Wel vet hoor ronnie, ga dit effe inwrijven op neo-geo.com :D
 
Ratson":2fsw57ih said:
Als er een cheapo cocktail tussen zit heb ik misschien interesse. Zou wel een x een projectje willen.
Wel vet hoor ronnie, ga dit effe inwrijven op neo-geo.com :D

Pak meteen AO mee hahahahaha, daar was het ook een enorme discussie.

Wat we met zo'n kleine gemeenschap toch doen (we, ehhh eerder jullie). Ronnie en Jinxz hoarden japan leeg, en het NGC zorgt ervoor dat iedereen deze games kan spelen in al hun glorie.
Wordt er gewoon een beetje emotioneel van 😉
 
Ronnie was me voor, was vergeten dat hij zelf ook een account heeft op neo-geo.com.
AO zal hij ook wel doen. Daar heeft ie ook een eigen account :)
 
Back
Top