What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Dit is btw die andere foto;
Akumajo_Dracula_The_Arcade_Cabinet_1.jpg


looks nice!
 
Jinxz":2umr5gv1 said:
De uiteindelijke cab is inderdaad behoorlijk groot ;)
img_2087.jpg


Het leek me ook wel een leuke cab, tot ik de gameplay zag ;)
Zal wel leuk zijn voor een tijdje en heeft wel novelty value.

?? wat is er mis met de gameplay dan ? getest en werkt perfect...
 
rklok":3jacw5et said:
Jinxz":3jacw5et said:
"de gameplay zag"

?? wat is er mis met de gameplay dan ? getest en werkt perfect...

Ik probeerde op een verkapte manier te zeggen dat ik de game lelijk vindt en de Playstation-move controllers weinig inspirerend vind. Dat oordeel had ik al toen ik de release video's zag.
Met Novelty bedoel ik dat het spel waarschijnlijk een paar minuten een goede fun-factor heeft maar dat de IP niet genoeg is om de game lang leuk te houden.
Ik hoop dat ik ongelijk heb want castlevania blijft een gruwelijke serie.
 
JP1.jpg

Het was even spannend, maar "Oma's Arcade" komt eindelijk naar Apeldoorn in 2 containers , ergens rond de kerst..
 
ALLES! games,cabs,dozen,parts,ik heb ze zelfs gezegd alle schroeven op de grond en andere rotzooi in een doos te vegen en mee te sturen..;)
 
rklok":1juc6frx said:
ALLES! games,cabs,dozen,parts,ik heb ze zelfs gezegd alle schroeven op de grond en andere rotzooi in een doos te vegen en mee te sturen..;)

Haha, briljant! Top geregeld man... Ben super benieuwd wat voor moois je hebt gescoord!
 
Ja, Oma is zeker een oude doos!

Maar gefeliciteerd man, je hoeft je straks weer een tijdje niet te vervelen.
 
Back
Top