What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Ik vind het "zwevende" panel er erg gaaf uitzien, Er is ook een 18 inch versie van de consolette.
Bijna alle Namco cabinets hebben die geweldige aparte oldschool Japanse look. Exeleena Blue,Cyberlead precies zo
 
Kijk naar een minicute. Past prima ;-)

http://arcade-system.actifforum.com/t47 ... s-d-arcade

eoju_sknro-img600x450-1277000635em2bhb17957.jpg
 
Da Dude":mb4db7ja said:
Kijk naar een minicute. Past prima ;-)

Maar die heeft geen chromen beugels links en rechts :)
Mijn Ambo heeft ook een 2 player panel, maar daar kun je echt nie met goed fatsoen met 2 man achter spelen.
 
Ratson":35bpgyr1 said:
Ik vind die consolette een geweldig ding om te zien.
Ik ben nou eenmaal een beetje vreemd.
Sinds je je nieuwe gebit hebt niet meer hoor ;) :mrgreen:
 
Wat een game. lachen om een keer te doen.


p.s. vraagje, zijn die Metal Gear Solid cabs al weg?
Zijn die ergens in nederland nog te doen.
 
Da Dude":1z4wm02r said:
Wat een game. lachen om een keer te doen.


p.s. vraagje, zijn die Metal Gear Solid cabs al weg?
Zijn die ergens in nederland nog te doen.

Ik heb er 1 achtergehouden voor mezelf, ouwe MSX fan ;)
 
Da Dude":2oqwovas said:
je moet ook niet alles wegdoen.
Ik nodig mijzelf graag een keer uit als je hem aansluit ;-)

Metal gear, Castlevania,Otomedius... Misschien maar eens een Konami Event houden...:)
 
Back
Top