rklok
Shmup Veteran
ElPancho":3cgrzs2e said:Erg cool![]()
Densha de Go! (Taito) aardig veel gespeeld, deze van Namco ken ik niet.
Zou hem graag een keer spelen !![]()
Als hij voor de volgende container weg is meld ik me... anders kom kijken bij de next shipment..