ElPancho":3cgrzs2e said:Erg cool![]()
Densha de Go! (Taito) aardig veel gespeeld, deze van Namco ken ik niet.
Zou hem graag een keer spelen !![]()
Als hij voor de volgende container weg is meld ik me... anders kom kijken bij de next shipment..
ElPancho":3cgrzs2e said:Erg cool![]()
Densha de Go! (Taito) aardig veel gespeeld, deze van Namco ken ik niet.
Zou hem graag een keer spelen !![]()
rklok":3g2qeuod said:De candycounter staat t/m vandaag op 567 geimporteerde cabs
Jinxz":11qa13ky said:rklok":11qa13ky said:De candycounter staat t/m vandaag op 567 geimporteerde cabs
Netjes man!
So much for a hobby![]()
rklok":yifjfrwc said:Tis inderdaad wat uit de klauw gelopen...
rklok":2dl9e8gl said:De candycounter staat t/m vandaag op 567 geimporteerde cabs
rklok":34qptbya said:en dan deze testen......
![]()
zpeakabonk":34qptbya said:
Ken":u1e2fw79 said:Ronnie, zou je misschien kunnen uitleggen wat de relatie is tussen rklok en zpeakabonk? Ik volg het niet meer. Ik heb laatst al eens om enige opheldering gevraagd, maar heb nooit een eenduidig antwoord gekregen. Dat er handelaren op het forum zitten prima, maar hoop dat je het met me eens bent dat het dan wel duidelijk moet zijn wie wat precies doet.
rklok":136pkvro said:De franse Arcademarkt is jarenlang gedomineerd door 1 of 2 bedrijven. Prijsafspraken tussen de bedrijven heeft er lang voor gezorgd dat deze gasten bakken met geld hebben verdiend.