Marcosan30":1b3elv28 said:Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?
Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner![]()
Ik weet niet of ze veel in arcadehallen hebben gestaan, ik denk meer in kleinere horecagelegenheden. De meeste die voorbij komen zijn in goede staat met weinig sigarettenburns..


