What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Marcosan30":1b3elv28 said:
Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?

Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner :D

Ik weet niet of ze veel in arcadehallen hebben gestaan, ik denk meer in kleinere horecagelegenheden. De meeste die voorbij komen zijn in goede staat met weinig sigarettenburns..
 
Ratson":30tn8rxh said:
Die van sombetzki is nog zeldzamer, ik weet iig dat er 3 van zijn. Een hier in Nederland en twee in Engeland. Wurstkopp op AO had er twee maar naar mijn weten een ervan verkocht.

Klopt Ratson, en k denk ook niet dat deze ooit weer weggaat bij mij, mede vanwege de zeldzaamheid. Worstkopp zit btw in Duitsland, en op arcadezentrum.de was er sprake van dat er ook 2 Ambo's in Duitsland waren. Zijn door een paar Duitsers in een container groupbuy mee gekomen.

Zijn ondertussen ook al doorverkocht, misschien wel naar Engeland.
 
Klopt inderdaad, die gasten ken ik wel, echte Taito fanboys...ze hebben nu weer 8 Taito MT-8 cabs opgehaald uit het oostblok..
 
Wat een uniek ding, en wat een fantastische staat zeg. Hij lijkt wel nieuw.

Ik vind hem persoonlijk alleen wel lelijk genoeg dat ik nu al 5 minuten zit te kokhalzen boven mijn toetsenbord. Allemachtig zeg.
 
Tja, ieder zijn eigen smaak.. De Fransen en Engelsen zijn verzot op deze. Ik heb de Exeleena II wel vaker gehad (de rode), maar deze nooit. Robuuste cab van binnen en het onderstel is van ijzer. Hij is te groot om door een deur te passen dat wel.Het is 1 van de meest gezochte cabs in Europa. In Australie staan er een heel stel maar die komen daar nooit meer vandaan denk ik.
 
2 containers (upcoming) cabinets komende 2 maanden :

New Net City
Sega Astro
SNK SC-19
Sega Blast City
SNK NEO 19
Namco Exeleena 2
Capcom Mini Cute
Taito Canary
Namco Cyberlead
Mario Kart Gp 2
Afterburner DX
Sega Block People
Metal Gear Arcade
Darius Ex
Taito Vewlix L
 
Waar heb ik dat lijstje eerder gezien ;)

Mario Kart Gp 2
Afterburner DX
Sega Block People
Metal Gear Arcade
Darius Ex
Taito Vewlix L
 
Da Dude":1bjha09y said:
Ronnie, had je nog niet genoeg Metal Gear Arcades?

Nee , niet meer, die hebben inmiddels een nieuwe eigenaar...
 
Jammer, had graag een keer komen testen. Deze game ben ik in september nooit tegengekomen toen ik Japan was. Kan ik een keer komen als die binnen is?
 
Ja , ik denk dat ik er een paar opstel in Apeldoorn als de container er is..
ergens in februari, ligt er een beetje aan hoe snel ze er weer uit moeten, de meesten zijn verkocht...
 
Erg cool :D

Densha de Go! (Taito) aardig veel gespeeld, deze van Namco ken ik niet.
Zou hem graag een keer spelen ! :D
 
Back
Top