Marcosan30":2u85d410 said:Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?
Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner![]()
Ratson":r060bjo7 said:Marcosan30":r060bjo7 said:Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?
Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner![]()
Voor de gemiddelde Japanner is dat gewoon een fullsize cab![]()
MarioSanchez":15bvp83s said:Goed bezig Ronnie!!! Elke keer als ik je die fotos van je zie met al die prachtige cabs, gaat t weer ontzettend jeuken. Gelukkig heb ik er 2 van je weg kunnen kapen en die blijven, met of zonder vrouw![]()