What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

ik zie 1 NACje er tussen staan ;D

Hoe heten die 2 cabs 'facing eachother" naast dat kleine blauwe kapje (klein cabinetje)

(Ze hebben beide een vlakke voorkant :o)
 
P-Nut":1ff72o9l said:
ik zie 1 NACje er tussen staan ;D

Hoe heten die 2 cabs 'facing eachother" naast dat kleine blauwe kapje (klein cabinetje)

(Ze hebben beide een vlakke voorkant :o)

6 Nac's.. dus je kunt nog kiezen, Ckong ,opschieten ! :)

Die 2 cabs zijn een Bear 25 en een Marine ACE 25 , beide nog nooit van gehoord..
 
sowee, je zal d`r maar ruimte voor hebben :)

gaaf hoor, ben heel benieuwd naar het eindresultaat
 
Wat een lekkere Windy is dat. Pure arcade sex.
 
lorre001":2wdnhjlu said:
Volgens mij is die windy mn nieuwste gezinslid :)
:-)

Zou ook nog kunnen dat het die wat verderop in de rij is.

Goede aankoop iig! Ik heb er ook eentje staan :D
 
Wat een mooie kasten!:)
/edit
Wat mooi al dat snoepgoed
 
Back
Top