What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Ik zei het al op FB, maar ik ben deze cab geen 1 keer tegengekomen in Japan vorige maand. Ik heb heb toch aardig wat gamecenters bezocht daar. Ben heel benieuwd hoe het speelt.
 
Da Dude":cqijxcd2 said:
Ik zei het al op FB, maar ik ben deze cab geen 1 keer tegengekomen in Japan vorige maand. Ik heb heb toch aardig wat gamecenters bezocht daar. Ben heel benieuwd hoe het speelt.

De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters.
 
Ik vond het echt soepel werken, kort gespeeld maar de ik vind hem erg vet.
 
De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters

Geen intresse daar ofzo? want als ik op youtube kijk lijkt het mij wel heel wat.
Ik wil die game graag een keer doen. Heb na afgelopen maand aardig wat nieuwe shit kunnen doen. Maar deze niet.
 
Da Dude":2a7a5o57 said:
De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters

Geen intresse daar ofzo? want als ik op youtube kijk lijkt het mij wel heel wat.
Ik wil die game graag een keer doen. Heb na afgelopen maand aardig wat nieuwe shit kunnen doen. Maar deze niet.

Het lijkt me best een leuke game om eens flink op los te gaan.
 
Japanse humor part 1 :

Een Megalo 410 past makkelijk op een pallet...


Megalo.jpg
 
Jezus, wat een slecht idee is dat geweest..
 
Zo, ff slopen en op een pallet proppen. of had je niet goed gelezen. Megaloo puzzel 50 stukjes.

AES is altijd leuk, de ps3 doos maakt het helemaal af ;-P

Lekker aan het uitpakken kerel?
 
rklok":mqc31qul said:
Part 2 is leuker :

Een opgestuurde NEOGEO AES console

ps3.jpg

SNK Playstation AES
Sony NeoGeo 3 HD 4K :mrgreen:
 
Wat blijven Astro's toch mooi om te zien he :)
Blij dat ik er twee heb. Maar door het zien van dit soort foto's zou ik er graag nog meer hebben.
 
Zal lekker ruiken ;) ik proef de teer op m'n tong als ik 't zie.
Mooie catch Ronnie. Vooral die cutes !
 
Tis zelfs een New Versus City... Hij is minder lomp dan ik gedacht had
 
Back
Top