Da Dude":cqijxcd2 said:Ik zei het al op FB, maar ik ben deze cab geen 1 keer tegengekomen in Japan vorige maand. Ik heb heb toch aardig wat gamecenters bezocht daar. Ben heel benieuwd hoe het speelt.
De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters
Da Dude":2a7a5o57 said:De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters
Geen intresse daar ofzo? want als ik op youtube kijk lijkt het mij wel heel wat.
Ik wil die game graag een keer doen. Heb na afgelopen maand aardig wat nieuwe shit kunnen doen. Maar deze niet.
rklok":mqc31qul said: