rklok":3ri9q4wz said:Arcade meets MSX
Zie ik daar op 0.39 een RKLOK logo voorbij komen ???
ne0":p9t4r2gj said:Nu nog een controlpanel met een spatiebalk![]()
Da Dude":2k04armu said:Wat zit er in voor een pcb dan?
MSX ofzo?
Beatmaster-P":1rp8uywv said:is een Aero met een andere topper en panelsticker eigenlijk![]()