What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Als ik Ronnie was en hem zelf niet zou houden, zou ik toch effe ebay checken. Je weet maar nooit. Mocht ie weggaan, hou ik me aanbevolen.(ook tegen betaling)
 
Da Dude":2k04armu said:
Wat zit er in voor een pcb dan?
MSX ofzo?

Een volledige Panasonic FS-A1 MSX 2 met controlhacks (beeld is RGB output)

Thanks Psykick voor het Hantarex scherm , kraakhelder beeld!!
 
Beatmaster-P":1rp8uywv said:
is een Aero met een andere topper en panelsticker eigenlijk :D


Verdomd , ja :mrgreen:

Dat had ik me al vaker afgevraagd , of dat niet gewoon omgebouwde Aero's zijn .
Ziet er trouwens prima uit !
 
Back
Top