What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Wauw, Ronnie..!!

First dibs op het Playstation-logo-display-light-thingy rechts op de voorgrond ;-) lekker retro :-)
 
Da Dude":2n1o14zb said:
holy moly, zo 1 heb in Singapore gezien

ik in nederland ;-)

hehe, nice :)

wordt gaaf op 19-11, ben benieuwd hoe de PC hardware van Otomedius Gorgeous eruit ziet, apparaat zal nog effe gecheckt moeten worden, dingen zoals: NETWORK (E-Amusement) enzo, moet op OFF staan, anders kom je helemaal niet in de game :P
 
:shock: Geweldig en uniek 1 player cabinet.

Kijk hier is er één met Afterburner add-on panel. 8)

dscn7573.jpg
[/
 
Hoe is het in apeldoorn mannen? K*t dat ik er niet bij kon zijn, maar zie de foto's graag verschijnen voor een impressie van een gemiste meet! :)
 
:lol: Kwam die gast zo binnen lopen bij je of heeft ie zich omgekleed voor de foto? Ik bedoel, Waarom? Wel lache weer die Fransen. :D
 
goatboy":pxmj7h3n said:
:lol: Kwam die gast zo binnen lopen bij je of heeft ie zich omgekleed voor de foto? Ik bedoel, Waarom? Wel lache weer die Fransen. :D

Best dapper als hij zo heel de rit met een gun en legerkostuum in de auto van Frankrijk naar NL heeft gereden :p
 
Stoere cab man die status, jammer van de deuk! Misschien leuk om een soort gallery van bijzondere cabs van deze lading te posten, mss met prijzen erbij? ;) Of is alles op bestelling ge"importeerd?
 
goatboy":3ampkteu said:
:lol: Kwam die gast zo binnen lopen bij je of heeft ie zich omgekleed voor de foto? Ik bedoel, Waarom? Wel lache weer die Fransen. :D

Nee die foto kom van een Frans forum... Zijn commentaar was : "

"I have been hunting for this cabs a long time and now I have got it!"
 
Back
Top