Sp33dFr34k
1CC Aspirant
Groter? Dat hokje zat toch elke keer stampvol? 
Sp33dFr34k":kahy74ta said:Groter? Dat hokje zat toch elke keer stampvol?![]()
Da Dude":n0mokdf4 said:mijn flyer nog kunnen gebruiken???
Muijsch":2oeu3v1w said:.....Enige wat ik de volgende keer nog meer zou willen zien is nog meer te plekke te spelen games! ......
Mark -~-
Muijsch":2m19jdnu said:@Cageman: Heh, daar kwam ik ook achter. Bij de Handyman heb ik er eentje gekocht. Alle 3 spellen (Mr. Heli no Daibouken, Ordyne en Dragon Spirit) doen het. Vooral Dragon Spirit is een blijvertje (hitbox van een dumptruck ARGH!). Nu nog hopen dat ik op andere conventies nog meer PC-Engine spellen ga vinden; misschien ergens een wishlist plaatsen...
Mark -~-
flabbergasted :shock: :shock:Da Dude":2m5fdw8v said:ik heb geen ene game oid gekocht.