What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

Beste gamers en verzamelaars,

31 augustus 2014 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation, Sega en Neo Geo, alles kun je er vinden!
Met meer dan 230 tafels is het een dag die geen enkele retro liefhebber mag missen!

Nieuw deze editie is een loterij waar iedere bezoeker automatisch GRATIs aan mee doet!
Je maakt hierbij kans op leuke retro game prijzen!

Aan de hand van de feedback op de vorige beurzen hebben we een nieuwe locatie gevonden met meer ruimte!

De gegevens:
- Lokatie: Gerardushuis, Parkstraat 2, 5752 AP Deurne
- Openingstijden: 10.00 - 16.00
- Entree: 5 euro
- Meer dan 230 tafels vol retro games!
- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer


Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: retrogamebeurs(punt)nl


Laat iedereen zien dat jij een retro gamer bent en aanwezig bent op de beurs door onze Facebook pagina te liken:
facebook(punt)com/RetroGameBeursDeurne

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.
De tafels zijn 15 euro per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot 31 augustus in Deurne!
 
Xtincthed":3q9sm0dw said:
Aan de hand van de feedback op de vorige beurzen hebben we een nieuwe locatie gevonden met meer ruimte
Amsterdam?

Anyway, staat in de agenda. Waarschijnlijk ga ik de wereldreis maken. Tot dan.
Heb er zin in!
 
Ik ben er de volgende keer niet meer bij, wat een verschrikkelijke locatie. Het was gewoon zweet, man-on-man rubbing om langs te komen en handelaren galore. Veel kleiner en onpraktischer dan de vorige locatie terwijl de opbrengsten van de beurs denk ik wel een véél betere locatie mogelijk maken.
 
Vijf euro, zelfde als vorige keer. Ik hoorde veel mensen klagen, ben dus gelukkig niet alleen :P
 
Inderdaad, lees het nu ook in het start topic. Ik kan het niet beoordelen omdat ik er niet ben geweest maar 't klinkt dat de extra ruimte ook gelijk vol geplempt is.
Toch vindt ik 't wel altijd leuk om ff een rondje te lopen, jammer dat het te ver weg is voor me.
 
Ken":1jycnt28 said:
Maar ze hadden toch een nieuwe, ruimere ruimte dit keer? Verbazingwekkend.

Klopte dus niks van, ongeveer 2/3e van de vorige locatie. In zijn totaal misschien 1.3x de ruimte van het NGC ongeveer. En met rond de 5000+ euro aan inkomsten van entree en tafels kunnen ze wel wat beters afhuren dan een soort buurthuis in the middle of nowhere. (Deurne) :P
 
Hoe kom je erbij dat de opbrengst €5000 is precies? Een ding is zeker, dergelijke beursjes zijn echt zoveel beter te maken als er zoveel animo is. Kun je nagaan hoeveel mensen door de drukte van afgelopen jaren maar zijn gestopt met komen....
 
Ik ben ook even wezen kijken. Vond het nog knap van mezelf dat ik het langer dan een half uur volgehouden heb. Dit vanwege de hitte, de onfrisse lichaamsgeuren en je kon er je kont amper keren. Ik was na anderhalf uur alweer thuis. Met het afhuren van een sportzaal hadden ze veel ergernis weg kunnen nemen denk ik. De tenten die buiten stonden heb ik alleen even vanuit de gang bekeken, een legbatterij kip heeft het royaal vergeleken met wat zich daar afspeelde. Ik hoorde mensen elkaar ook afraden om in die tent te gaan kijken. Dat lijkt me niet de bedoeling natuurlijk. ze deelden evaluatieformulieren uit dus wellicht is het de volgende keer anders. Spellen o.i.d. heb ik trouwens niet gekocht, wel een paar lp's van Johnny Cash. Ook mooi.
 
Evaluatieformulieren haha wat een kansloze bende. Wat dat betreft is het in Schiedam een stuk beter geregeld.
 
De vorige keer waren er +1000 mensen langs gekomen.
Deze keer weet ik niet.

Ik vind de toegangs prijs best hoog. Sjoerd al een keer verteld, maar blijkbaar hebben ze ook veel kosten. Echt veel winst maken ze niet vertelde ze mij. Maar lijkt mij dat er toch genoeg overblijft. Prijs van de tafels+entree-huur e.d.

Maar dat is niet aan mij. Ik ben al blij dat mensen de moeite doen om deze beurzen te organiseren. Deurne is ver weg, dus ik ga niet elke keer.
Apeldoorn weer wel. Die is kleiner en ruim opgezet. (sporthal).
En de entreeprijs is 2 euro.
 
Back
Top