What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

Doe als het kan voor Nozomi ook nog 3 tafels Sjoerd! We zullen geen cabs meenemen, maar wel een hoop Retro spul en PCB's om weer te investeren in het NGC ;)
 
Sp33dFr34k":kahy74ta said:
Groter? Dat hokje zat toch elke keer stampvol? :)

zijn nu 4 tenten bijgezet, dus nog meer ruimte

Psykick, neem even contact met me op via mail dan zet ik het vast :)
 
Nog iets meer dan een week tot de beurs op 8 september!
We hebben deze keer het recordaantal van 233 tafels en het zit opnieuw helemaal vol!! Dus NOG meer retro video games te koop

Er zijn in totaal 4 grote tenten bij het pand waarin de extra tafels staan, in de normale zalen is de indeling iets veranderd waardoor de doorgang wat beter is geworden!

Voor de laatste info en veel win-acties kijk op onze facebook! http://www.facebook.com/retrogamebeursdeurne of www.retrogamebeurs.nl
 
Het was weer een top dag, bedankt allemaal!

Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!
 
Heerlijke dag gehad! Veel te veel geld uitgegeven voor veel te weinig dingen, maar ik heb nu een PC-Engine, and that's all I care about! De sfeer was enthousiast, ik heb heerlijke praatjes kunnen maken en nog Sonic Wings 3 kunnen spelen! Enige wat ik de volgende keer nog meer zou willen zien is nog meer te plekke te spelen games! Enfin, 2 februari '14, staat genoteerd.

Mark -~-
 
Muijsch":2oeu3v1w said:
.....Enige wat ik de volgende keer nog meer zou willen zien is nog meer te plekke te spelen games! ......

Mark -~-

Ha, en daarvoor moet je natuurlijk bij The Retro Game Experience / Eurocade 2013 zijn, in Hilversum. Tientallen consoles en Arcade games te bespelen, op Freeplay! :D
 
@ ckong: Hah! Dat is nou juist het jammere: ik ben vanaf deze vrijdag de 13e (lol) 10 dagen met vakantie en het zal wel heel moeilijk zijn om mijn vrienden te overtuigen om vanuit daar een trip te maken naar Hilversum. Als ik (veel) eerder over de EuroCade te weten was gekomen, dan had ik de vakantie er omheen gepland, maar helaas. Septembers zijn om een of andere reden altijd drukke maanden.

Ech, ik zal het wel op een zaterdag op het NGC een keertje inhalen 😉 .

Mark -~-
 
Ja, de retrobeurs was weer een succes! Ik heb goed kunnen verkopen. Mark heeft mijn mooie PC Engine gekocht (let op, Mark: 100v adapter, want japans :-)).

Verder veel stinkende mensen en superwarm. Helemaal als vanouds dus!

Volgende keer sta ik er weer met wat spullen.
 
@cageman: Heh, daar kwam ik ook achter. Bij de Handyman heb ik er eentje gekocht. Alle 3 spellen (Mr. Heli no Daibouken, Ordyne en Dragon Spirit) doen het. Vooral Dragon Spirit is een blijvertje (hitbox van een dumptruck ARGH!). Nu nog hopen dat ik op andere conventies nog meer PC-Engine spellen ga vinden; misschien ergens een wishlist plaatsen...

Mark -~-
 
Muijsch":2m19jdnu said:
@Cageman: Heh, daar kwam ik ook achter. Bij de Handyman heb ik er eentje gekocht. Alle 3 spellen (Mr. Heli no Daibouken, Ordyne en Dragon Spirit) doen het. Vooral Dragon Spirit is een blijvertje (hitbox van een dumptruck ARGH!). Nu nog hopen dat ik op andere conventies nog meer PC-Engine spellen ga vinden; misschien ergens een wishlist plaatsen...

Mark -~-

Misschien met spoed een verzoekje sturen naar Da Dude. Die zit nog een paar dagen in Akihabara.
Anders gaat een vriend van me volgende week ook naar Akahibara. Toevallig is een van z'n grote missies om een PC-Engine met Hu cards te kopen.
Als Da Dude je niet kan helpen dan hoor ik het wel en zet ik het verzoek door naar die maat van me.
 
@ Jinxz: Hmmm, daar moet ik vanavond maar even werk van maken. Alhoewel ik de laatste tijd veel geld heb uitgegeven, kunnen een paar meer spellen geen kwaad. Ik zal jullie beiden wel even een PM'etje sturen.

Mark -~-
 
Mark gereplyd. Ik zat al in kyoto. Morgen weer naar huis.
Zal ik iets raars zeggen; ik heb geen ene game oid gekocht. Wel veel de arcades bezocht.
Wat ik zocht was er niet bij de occassions en de rest was veel te duur.
Of koop ik liever in het engels.
 
Jammer man, was het echt zo prijzig? Ik heb zelfs in akihabara nog wel wat juweeltjes kunnen acoren voor niet al te veel. Was wel in 2009, benieuwd dus of prijzen zo zijn gestegen?
 
Het aanbod games is verschikkelijk groot. Had de lijst (tip van Ken) met PCB's van G-front gedownload en door google translate gehaald.


Ik wilde een NeoGeo 1slot MVS meenemen. Helemaal vergeten. En wilde een PGM moederboard meenemen, met leuke games. Maar de leuke waren er niet, of 250 euro voor een shooter.

Oude retro consoles verzamel ik niet meer. Ben daar helemaal mee gestopt. dus al die bakken loop je ook langs.

Van mijn verkoop van mijn Handheld verzameling heb ik 2/3e van mijn Japan trip van betaald, als het niet meer is. :mrgreen:

En Voor de Ps3 en Xbox360 lagen wel games die ik wilde, maar die liggen bij de bart smit ook. en dan begrijp ik wel wat ze zeggen :D

Ik heb wel gezocht naar de Cave box (alle cave shooters voor de 360 in 1 mega box. 300,- euro oid.). NERGENS te vinden. Trader 1 tot 3en alle andere gameshops gevraagd. Nergens. Dat was wel balen. :cry:
Wilde nog een andere shooter meenemen, maar was 60 euro. en vond het dat niet waard.
Tja, dan ben je snel klaar.

Maar wat een keuze aan Japanse RPG's als dat je ding is, dan kom je nooit zonder een game buiten. En die Hori stick keuze. De ene nog vetter en duurder dan de ander. echt heel vet wat ik soms achter glas zag liggen..


Zal snel de foto's plaatsen van alle arcadehallen.
 
Ik had maar 1 doel en dat was een japanse Dreamcast. En dat is gelukt!

Was echt heel leuk, veel te veel spullen daar dus kon het op een gegeven moment niet meer aan ;-)
 
Back
Top