Was weer super. Veel verkocht. Echt enorm. Op laatst nog mijn spullen (doos met oude pc games, en wat andere DVD's en CD's) geruilt voor Ps3 games. Meteen een stapel hardware meegegeven zoals Joypads, en TV joystickes (met 8 bit games) e.d.
Alleen gehouden wat ik net zo lief thuis in de kast hou, en dat mee naar huis genomen.
Het was ondanks het weer ook echt druk.
Ik had een doos met Power Unlimited mags mee (tot 2011), maar niemand wilde ze, todat ik erop scheef: GRATIS. Een gozer zag het toen die aan de bar zat, en was er heel blij mee. Ik ook :mrgreen:
Mijn allerlaatse handheld verkocht om half 4 (GBA-SP Tribal). Alleen degene die ik gebruik heb ik nog. emotioneel momentje zoals ieder kan begrijpen
Chapddr, Sp33dFr34k en Bjt nog gezien.
Jammergenoeg kon ik niet alles verstaan wat sommige mensen zeiden omdat er 2 boxen boven me hingen waar het geluid uit kwam van een voetbal wedstrijd. die ze bij de bar aan het kijken waren. heel veel gejuig en dom gelul. Maar sinds jaren weet ik wie er speelde, en dat het 2-1 werd. alleen voor wie.....
Nog een Feyenoord fan gevraagd of die een ajax xbox game wilde kopen (kon die nog waarderen ook).
Viel me ook weer op dat in Deurne meer (mooie) vrouwen lopen dan in Apeldoorn (Bonamibeurs).
Ik heb helemaal niks gekocht. Nog gestwijfeld aan de Hellgast helm van Killzone 3 (in doos zonder game) voor 20,- Maar toch maar laten staan.
Veel gelachen met mijn mede verkopers om me heen en de bezoekers. Leuke sfeer hangt er altijd.