Dr Doggystyle
TATE Mode Pilot
+1 mn zoontje wil ook graag een keer weer meeDa Dude":fzqm8zfn said:Ouder met kids event. Mijn kids willen zo graag weer een keer meekomen.
hij vond het laatste keer dat hij mocht komen heel vet
+1 mn zoontje wil ook graag een keer weer meeDa Dude":fzqm8zfn said:Ouder met kids event. Mijn kids willen zo graag weer een keer meekomen.
Da Dude":3lw6lxfl said:Ouder met kids event. Mijn kids willen zo graag weer een keer meekomen.
Marcosan30":3lw6lxfl said:Ik zou een Co-op event wel kunnen waarderen, bijvoorbeeld final fight, turtles, double dragon dat soort games.
Je zou dan de score in de gaten kunnen houden of welk tweetal het verst komt in het spel![]()
Marcosan30":21ug656j said:Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana)![]()
cthulhu":145tfpn5 said:Marcosan30":145tfpn5 said:Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana)![]()
Ik vrees dat je me nu gruwelijk overschat...m'n scores zuigen gigantisch en qua overleven is al niet veel anders (ik leer nooit van m'n fouten en heb het geheugen van een komkommer).
sombetzki":se63o9k6 said:Toch ben ik erg benieuwd met zo'n collectie... houd je ergens online highscores bij?
cthulhu":3ncrca6h said:Marcosan30":3ncrca6h said:Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana)![]()
Ik vrees dat je me nu gruwelijk overschat...m'n scores zuigen gigantisch en qua overleven is al niet veel anders (ik leer nooit van m'n fouten en heb het geheugen van een komkommer).
lorre001":2j4ghlb8 said:wij van de 'shmup club' zijn dol op highscores dus als je wat moois hebt, deel het vooral.
Marcosan30":2j4ghlb8 said:Geloof mij slechter dan een specifiek lid van shmupteam noord, van wie ik de naam niet zal noemenkuch Anton kuch zal het niet worden![]()
sombetzki":259ak0jw said:Toch mooi, al die praatjes van een man die niet eens een cab heeft om te spelen
nog geen enkele keer proof gezien meneer!
sombetzki":82s2ypm7 said:Toch mooi, al die praatjes van een man die niet eens een cab heeft om te spelen
nog geen enkele keer proof gezien meneer!
Marcosan30":3rr9vjf6 said:Wel kut idd om geen cab te hebben![]()
cthulhu":1w46iah8 said:Marcosan30":1w46iah8 said:Wel kut idd om geen cab te hebben![]()
Er schijnt een Cyberlead te koop te staan ergens...
lorre001":6821f5k9 said:ik denk dat je nogal nekpijn krijgt als je daar saidaioujou in propt...