What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

sombetzki":3hcyc6fd said:
Mooie gameroom ook volgens mij? Meer pics?
Thanks :), maar het is geen gameroom ben zo'n idioot die ze gewoon in het zicht heeft staan (de linker cab staat in de keuken, de rechter cab in de woonkamer) :lol:
 
Marcosan30":2o57mqmh said:
Supertof om te zien dat je de award een mooie plek hebt gegeven.
Vond dit echt een mooie prijs! :mrgreen:
kan eventueel de volgende keer ook iets maken als een trofee
dan verlijm ik het glas met uv lijm
 
beau":2kd5xzrb said:
Marcosan30":2kd5xzrb said:
Supertof om te zien dat je de award een mooie plek hebt gegeven.
Vond dit echt een mooie prijs! :mrgreen:
kan eventueel de volgende keer ook iets maken als een trofee
dan verlijm ik het glas met uv lijm

Uhm dayo doe dat maar wanneer ik het event ga winnen :mrgreen:
hoop dat dat een keer lukt in de eerste 10 jaar
 
Je wint vast een keer marco 😉
Misschien is het een idee om met het volgende event.
De nummers 1'2'3 een prijs te geven ik kan verschillende trofee,s
Maken met glas
 
He kerel, ik vind het al super dat je überhaupt een prijs creërt :mrgreen:
Omdat drie keer te doen zal nog meer investering vragen van jouw kant en dat gaat me wel erg ver, tenzij daar een vergoeding tegenover staat.

Ik moet gewoon beter mijn best gaan doen, en je moet maar zo denken als nasischijf kan winnen, dan kan ik het ook :D
Volgens mij is zijn virtua tennis character nog steeds op zoek naar een biertje buiten de baan 😉 EPISCH moment :D

P.s: je mag me wel helpen een klein, gedrongen, turks mannetje buiten het event te houden :D
wat een sta in de weg is dat, heeft me aardig wat puntjes gekost, behalve op puzzle bobble
 
Marcosan30":3n4sml5i said:
He kerel, ik vind het al super dat je überhaupt een prijs creërt :mrgreen:
Omdat drie keer te doen zal nog meer investering vragen van jouw kant en dat gaat me wel erg ver, tenzij daar een vergoeding tegenover staat.

Ik moet gewoon beter mijn best gaan doen, en je moet maar zo denken als nasischijf kan winnen, dan kan ik het ook :D
Volgens mij is zijn virtua tennis character nog steeds op zoek naar een biertje buiten de baan 😉 EPISCH moment :D

P.s: je mag me wel helpen een klein, gedrongen, turks mannetje buiten het event te houden :D
wat een sta in de weg is dat, heeft me aardig wat puntjes gekost, behalve op puzzle bobble

Ik vindt het niet erg om te maken en ik krijg een kleine vergoeding ervoor .
Mijn werk gever vindt het niet zo,n probleem dat ik het doe ik kan goed met hem opschieten .
En dat laatste kan ik je ook mee helpen ik heb nog wat poeders liggen voor in de drank 😉
 
Ik zou een Co-op event wel kunnen waarderen, bijvoorbeeld final fight, turtles, double dragon dat soort games.
Je zou dan de score in de gaten kunnen houden of welk tweetal het verst komt in het spel :D

Helaas zit ik niet in de organisatie :( als we maar weer bijeenkomen om spelletjes te spelen :mrgreen:
 
Back
Top