What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Fak!
Is 2 week voor de uitgerekende datum... En ik wil niet in Zoetermeer zitten en dan hals over koop naar huis moet rijden omdat de baby toch besluit eerder te komen... Volgende x hopelijk weer vd partij

ben al heel lang erg benieuwd naar de locatie, dus als het in de agenda past ben ik er bij.

Psykick":35ygetra said:
Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me :)

Hell yeah, en deze keer reserveer ik 2 Burgers!! :D

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Net terug uit Kreta en heb zin om die mythische Hassan burgers uit te proberen. Zodra er een datum geprikt wordt ga ik m'n uiterste best doen om erbij te zijn.

Same here

sticker,375x360.png

Back