A
Anonymous
Guest
Ken":168iwiw3 said:Sidekicks 1 en 2 en Sengoku zijn niet zo vreselijk duur op de AES.
Echt doe jezelf een lol en zet die Neo CD uit je hoofd, zonde van je geld en tijd.
Je heb helemaal gelijk Ken,kan het beter in een keer goeduitgeven anders krijg ik waarschijnlijk veel spijt.Tja het komt waarschijnlijk door de prijs dat de neo geo cd mij zo aanspreekt