Gameholic":14b22yjm said:Vanavond Border Down zitten spelen ... Noujah niet echt retro maar ook ook niet de meeste nieuwe shit. Ik blijf toch mijn voorkeur houden voor de verticale shmups maar deze game oogt en speelt best wel lekker. De chille soundtrack vind ik ook tof.
Het enige minpuntje vind ik het onvergeeflijke systeem van doodgaan .. als je dan daadwerkelijk border down gaat kan het wel een pain in the ass zijn.
Maar behoort zeker wel bij de top shooters van de DC