A
Anonymous
Guest
Zo, Sega Rally 2 zit erin.

Werkt als een tiet
Wordt alleen helemaal gestoord van de Force Feedback, moet denk ik andere rommetjes hebben in het FF board. Het werkt wel, alleen hij snapt t niet helemaal ^^ onwijs irritant (bots tegen een muur en er gebeurt niks, rij over zand en je wordt alle kanten opgesnokt).
Krijg het alleen niet uit in het config menu (alsin, kan het niet vinden, kan wel een optie 'FORCE' op 0/15 zetten maar dan gebeurt er niet zoveel) en ik weet niet zeker welk kabeltje van de FF is, anders trek ik die gewoon los ><
Ben ook aan t neuzen voor een nieuw dash en pookomlijsting, het een is nogal bewerkt met peuken, het ander is gewoon oud en lelijk. Daarna wil ik de stoel wat restaureren en al het metaal om de bak eronder weer glimmend maken/polijsten. Allicht ook wat nieuwe art. Het oog wil ook wat.

Werkt als een tiet
Wordt alleen helemaal gestoord van de Force Feedback, moet denk ik andere rommetjes hebben in het FF board. Het werkt wel, alleen hij snapt t niet helemaal ^^ onwijs irritant (bots tegen een muur en er gebeurt niks, rij over zand en je wordt alle kanten opgesnokt).
Krijg het alleen niet uit in het config menu (alsin, kan het niet vinden, kan wel een optie 'FORCE' op 0/15 zetten maar dan gebeurt er niet zoveel) en ik weet niet zeker welk kabeltje van de FF is, anders trek ik die gewoon los ><
Ben ook aan t neuzen voor een nieuw dash en pookomlijsting, het een is nogal bewerkt met peuken, het ander is gewoon oud en lelijk. Daarna wil ik de stoel wat restaureren en al het metaal om de bak eronder weer glimmend maken/polijsten. Allicht ook wat nieuwe art. Het oog wil ook wat.




