Cageman":27by0uei said:
ckong":1ve0id4t said:Oh man, a Blast City. I need to have one (why did I sell one to you last year goatboy??)
PM sent.
:lol: , nou hij kan er volgens mij nog aardig wat missen Henkgoatboy":1bstqwgi said:Cageman":1bstqwgi said:
Hebben we hier te maken met een Duitse Marc (Deutsch Mark) Woehaha, Ok :| Grapje, Marc.![]()
ckong":2g5smfw4 said:Dit lijkt me een goede deal, NEC turbografx, nieuw, inclusief blazing lasers (gunhed)
http://cgi.ebay.nl/PC-ENGINE-TURBOGRAFX ... 3cb70eae4d
Cageman":3k3ay3o4 said:Taito Wyvern F-0 op YHJ.. maarehh.. 'buy now' voor 900.000 yen? Zeldzaam ja, maar allemachtig.. dat is 7750 euro?!?
http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/129288682
goatboy":32s9h7pe said:Cageman":32s9h7pe said:Taito Wyvern F-0 op YHJ.. maarehh.. 'buy now' voor 900.000 yen? Zeldzaam ja, maar allemachtig.. dat is 7750 euro?!?
http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/129288682
Deze seller is niet goed bij z'n hoofd en is ook bekend om zijn hoge kwaliteit foto's. :roll: Heeft meerdere veilingen met idiote prijzen gebaseerd op wat een idioot ervoor geeft. Ook Osman /Cannon Dancer en Ketsui die hij ook al 2 jaar probeerd te slijten. Hij heeft wel geduld moet ik zeggen.![]()