What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Oh man, a Blast City. I need to have one (why did I sell one to you last year goatboy??)

PM sent.
 
ckong":1ve0id4t said:
Oh man, a Blast City. I need to have one (why did I sell one to you last year goatboy??)

PM sent.

Afgelopen jaar? Dat was alweer in augustus 2009 Erik. ;)
 
Echt waar, het lijkt net gisteren. Sommige stomme beslissingen vergeet je nooit.

Anyway, mogelijk is er een Blast op komst.

@cageman, bedankt voor het posten van deze lead. :D
 
Cageman":3k3ay3o4 said:
Taito Wyvern F-0 op YHJ.. maarehh.. 'buy now' voor 900.000 yen? Zeldzaam ja, maar allemachtig.. dat is 7750 euro?!?

http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/129288682

Deze seller is niet goed bij z'n hoofd en is ook bekend om zijn hoge kwaliteit foto's. :roll: Heeft meerdere veilingen met idiote prijzen gebaseerd op wat een idioot ervoor geeft. Ook Osman /Cannon Dancer en Ketsui die hij ook al 2 jaar probeerd te slijten. Hij heeft wel geduld moet ik zeggen. :)
 
goatboy":32s9h7pe said:
Cageman":32s9h7pe said:
Taito Wyvern F-0 op YHJ.. maarehh.. 'buy now' voor 900.000 yen? Zeldzaam ja, maar allemachtig.. dat is 7750 euro?!?

http://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/129288682

Deze seller is niet goed bij z'n hoofd en is ook bekend om zijn hoge kwaliteit foto's. :roll: Heeft meerdere veilingen met idiote prijzen gebaseerd op wat een idioot ervoor geeft. Ook Osman /Cannon Dancer en Ketsui die hij ook al 2 jaar probeerd te slijten. Hij heeft wel geduld moet ik zeggen. :)

die denkt ook "heb maar 1 koper nodig" 8)
 
Back
Top