What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Cageman":2xndrwbg said:

Zo. Daar wil ik nog niet dood naast gevonden worden. Veul, veul te duur, imo.


Die verkoper is ook redelijk bekend (berucht) binnen het flipperwereldje.
Alles komt rechtstreeks uit de exploitatie, mankeert vaak nogal wat aan en zijn prijzen zijn mijns inziens veel te hoog.
 
XanaduNL":17kb2oee said:
Als ik het goed lees, gaat het om 3 cabs voor 900 euro.
Dan is de prijs nog wel redelijk, toch?

Niet als je kijkt naar hoe die dingen er aan toe zijn..
 
Kwam deze website tegen tijdens het zoeken naar cabs op google.

http://www.arcade-game-sales.com/

iemand ooit een cabinet daar gekocht?
Hier en daar mooie prijzen voor New Astro City's of zijn de leveringskosten To Damn High:p?
(wil niet registreren om er vervolgens achter te komen dat het onbetaalbaar is om te laten bezorgen:p).
 
Niet doen. Gewoon Ronnie vragen. Importeren, transport van die dingen is iets waar hij gespecialiseerd in is. Je bent altijd duurder uit als je het nu zelf gaat regelen :-)
 
Back
Top