Drifter
Combo Keeper
OH MAN!!! Wat een geld heb ik daar in mijn diensttijd (voor de jongere onder ons, dat was een verplicht jaartje van je leven voor het land) ingegooid zeg... En nog wordt ik soms wakker met de muziek "Ohhooooooo Superblackknight!" ... of sla ik nu door?
Ik zou daar graag ooit nog een keertje op spelen... maar dan doe ik wel een luier om tegen het lekken... De hele Williams serie is echt de bom met de Gottlieb serie als goede tweede!
Daarnaast... als je ooit nog een BK kast tegen komt... please.. let me know.. so I can die happy!
Ik zou daar graag ooit nog een keertje op spelen... maar dan doe ik wel een luier om tegen het lekken... De hele Williams serie is echt de bom met de Gottlieb serie als goede tweede!
Daarnaast... als je ooit nog een BK kast tegen komt... please.. let me know.. so I can die happy!

