pooyan":m2sp3jhx said:Onno,
mooie aanwinst man, je bent volgens mij goed op weg met je cave collectie. Ik zit zelf nog te twijfelen aan deze game, schijnt erg moeilijk te zijn.
almighty":10spqwmg said:Heel bescheiden Onno, maar ziet er keurig uit![]()
waar zijn de andere cabs... :roll:


