What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ElPancho's games n stuff

Die grote is wel een stuk beter trouwens. Die werkt ook gewoon met NAOMI of andere nieuwere boards...
 
Wat een pech zeg , maar ja welkom in de wereld die arcade heet.
Ziet er goed uit verder !
Zouden het soms de astro's zijn met de bose speakers ?

De Bose speakers zaten alleen in de New Astro City 2.
 
Heftig man 8)
Had ook de monitor eruit gehaald en scheelt zeker in gewicht.
 
Wat nieuwe Taito G-Net shmups, copied art.

Night Raid:





XII Stag:







Psyvariar Medium Unit:





Psyvariar Revision:





 
Die heb ik allemaal voor de jap ps1. Maar zo is het natuurlijk veel leuker. Night Raid is echt een freaky shooter.
 
Mooie aanwinsten man! 8)
Ook maar eens even 'Night Raid' checken.
 
Mooie aanwinst, heb hem zelf op de PS2...
Maar gaat niks boven de pcb :)
 
Wow! Toffe game! Bijna alle Cave shooters zijn gewoon buitenaards!
 
Bijna het hele weekend non-stop Galuda gespeeld.

Legendarische game; Kakusei system is wel erg vet.

Voegt een enorme dimensie toe. Het ontwijken van de bullits is 1 ding maar je verdient alleen big points door Kakusei toe te passen.

Ik ben erg onder de indruk van Galuda, gaat veel tijd zitten in het uitzoeken hoe de de Kakusei modus te milken.

En de slachting op latere levels is ..... wel, bruut.

Elke Yen waard :D
 
En hoe werkt dat 'Kakusei' systeem dan? Is dat alleen bij galuda?

Hoe score je de meeste punten bij Ibara, weet iemand dat? Tis me wel opgevallen hoe meer kogels je in rozen veranderd des te hoger je score.

Helemaal hooked aan Ibara. Bij level 2 Boss wordt het wel redelijk absurd moeilijk trouwens, maar toch wel leuk.
 
Halverwege project dc to jamma.
Met dank aan Pooyan voor het video sync circuit.



Nu wachten op onderdelen om het mooi in een projectbox te doen.
De projectbox voor mijn gehackte pad is een broodtrommel van de blokker.





Niet heel sjiek, maar voor 98 ct (excl. tieribs) niet slecht en toch stevig, stof- en kortsluitingsvrij.

 
Hé, volgens mij ben jij nog de enige in Nederland met een ouderwetse modem inbelverbinding. Of heb je een andere reden om van die kleine postzegeltjes te posten? :lol:
 
Back
Top