Anunaki":i78j0lxi said:ik ben dr klaar voor
Jinxz":3e10hmht said:Anunaki":3e10hmht said:ik ben dr klaar voor
Je chiropractor ook? :mrgreen:
Leugenaar. Dat ding weegt net zo veel als een kerk.Anunaki":1vfqjneg said:hehehe :mrgreen:
zolang je hem niet hoeft te tillen, is het goed te doen
Ok, ik ook! Vwbabe84 komt wellicht op zondag zei ze tegen me, maar dat kan ze het beste zelf bevestigen. IK ga zelf maar 1 dag, heb geen hotel en vind het teveel om 2 dagen op en naar voor te gaan. De trein is immers niet gratis :?Psykick":ogl80wuu said:Bijna iedereen op zaterdag
What in the blue hell have you been smoking man? :roll:Abc123":74gp7b8h said:Maar goed, ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien. Ik heb zoveel liefde in mij, dat moet ik met jullie delen: Veel liefs mede Nozomi forummers! Tot morgen!![]()
Niks.Ken":2hms0nqh said:What in the blue hell have you been smoking man? :roll:Abc123":2hms0nqh said:Maar goed, ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien. Ik heb zoveel liefde in mij, dat moet ik met jullie delen: Veel liefs mede Nozomi forummers! Tot morgen!![]()
Psykick":ts9vjbzy said:Bijna iedereen op zaterdag