What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

index.php


ik ben dr klaar voor
 
Hier m'n design voor het Retro Nozomi/RGE shirt. Het is in een gelimiteerde oplage beschikbaar op m'n booth tijdens het RGE.
Het design bestaat uit de woorden 'Retro Game Experience' in 't Japans om het de Nozomi vibe te geven.
Het wordt gedrukt op een typisch 80's 'Ringer' shirt van Fruit of the Loom.

En natuurlijk de angstaanjagende EVILNESS uit Bubble Bobble ;)

RGX_shirt.jpg
 
Anunaki":1vfqjneg said:
hehehe :mrgreen:

zolang je hem niet hoeft te tillen, is het goed te doen
Leugenaar. Dat ding weegt net zo veel als een kerk.

:mrgreen:
 
Psykick":ogl80wuu said:
Bijna iedereen op zaterdag
Ok, ik ook! Vwbabe84 komt wellicht op zondag zei ze tegen me, maar dat kan ze het beste zelf bevestigen. IK ga zelf maar 1 dag, heb geen hotel en vind het teveel om 2 dagen op en naar voor te gaan. De trein is immers niet gratis :?
Ik ben te herkennen aan mijn Nozomi hoodie en mijn kisten. Ik heb wel kort haar nu vergeleken met eerst, dus schrik niet.
Maar goed, ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien. Ik heb zoveel liefde in mij, dat moet ik met jullie delen: Veel liefs mede Nozomi forummers! Tot morgen! 😉
 
Abc123":74gp7b8h said:
Maar goed, ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien. Ik heb zoveel liefde in mij, dat moet ik met jullie delen: Veel liefs mede Nozomi forummers! Tot morgen! 😉
What in the blue hell have you been smoking man? :roll:
 
Ken":2hms0nqh said:
Abc123":2hms0nqh said:
Maar goed, ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien. Ik heb zoveel liefde in mij, dat moet ik met jullie delen: Veel liefs mede Nozomi forummers! Tot morgen! 😉
What in the blue hell have you been smoking man? :roll:
Niks. :D
 
Psykick":ts9vjbzy said:
Bijna iedereen op zaterdag

Ik kom de zondag dus al de cabs free to play voor mij alleen :twisted:
 
Ben er morgen, veel zin in, als ik abc moet geloven wordt het cabs huggen! Trek ook wel mijn Nozom shirtje aan; represent bits-jus!
 
Ik zou eigenlijk alleen zaterdag gaan, maar de persoon met wie ik zou gaan kan nu alleen op zondag...heb maar besloten dat ik zaterdag en zondag ga...double the fun!
 
Back
Top