Ook gisteren geweest, echt een erg gaaf event en ook goed (professioneel) opgezet en georganiseerd. Ook nog wat nieuwe Nozoms ontmoet, zeer weinig gegamed helaas door de drukte maar toffe dag gehad! Net als Cthulu ook genoten van al die kleine mannen die gewoon lekker op een Commodore 64 los zitten te gaan of Berzerk uitleggen aan hun moeder, top

!
Hier nog wat foto's, beetje crap kwaliteit maar gaat om het idee:
Trots om een Nozom te zijn!
Ik ben zaterdag trouwens veel aangesproken door mensen die dachten dat ik van de organisatie was. 1x zelfs door een crewmember of ik de Computer Space even wilde checken omdat ie niet goed werkte, dat was wel het toppunt! Ik heb voorgesteld even een felix-hamer-fix te proberen maar dat vond ie geen goed idee.
Hier de verlichting van de arcadehal, die was ook echt fantastisch en ideaal voor het thema. Zoals Pascal zou zeggen: moekookhebbuh!
Soort interview met een dude van Gamekings, was op zich een leuk idee maar was vrij algemeen en niet veel nieuws gehoord.
Kids waren niet weg te slaan uit de SW racer! Vector pret:
Dan nog een presentatie van Martijn Koch over handhelds, dat was wel echt interessant en leuk om bij te wonen. Hij wil een boek gaan schrijven over de "echte" handhelds van ' 71 tot '83 en gaat daar een kickstarter voor proberen. Zag er veelbelovend uit, leuk ook als iemand zo enthousiast over iets kan vertellen waar wij zelf (meeste althans) niet veel mee hebben.
Na afloop van The video craze nog een mooi dankwoord van Level42 en Gyruss, mooi einde van een topdag. Ik zag wel dat de organisatie op zijn tandvlees liep tegen de avond maar jullie hebben er wel erg veel mensen heel blij mee gemaakt, echt iets om trots op te zijn dit! Volgend jaar bij mij thuis

!