P4 3.0 ipv Celeron 2.5. Max voor dit 478 socket board.Cageman":2qcyro1n said:Hmm.. da's minder. Jammer, ook. Nieuwsgierig: Wat voor CPU had je erin gedaan?
Interessant, Misschien word ik gestraft met m'n bootleg praktijken?beau":xmphygce said:het zou kunnen dat het aan het geheugen ligt mischien corrupt of
hij heeft probleem met het merk
ik heb zelf met giga wing voor dat ik upgrade dat ik last had van slowdown
nu heb ik daar geen last meer van