What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    Chinees? Ik ben chinees...dussuh, daar gaat mijn voorkeur niet echt naar uit....maar het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk :) gezelligheid boven eten toch :)
  2. Mildoe

    Michael verkoopt

    in neverland past alles en kan alles...
  3. Mildoe

    Nieuwe aktie import Japanse cabinets

    is 1 of 2 player eem meerprijs? Of zijn 1 player cabs even duur als 2 player cabs?
  4. Mildoe

    Street Fighter IV

    sommige combo's in die trial mode zijn echt verrot hard...ik krijg maar niet die ultra combo's gestringed na een focus cancel :S is dat nou heel slecht van mij? :o
  5. Mildoe

    Delete own post functionality please

    hmmm, kan dat niet? Bij mij is dat standaard, maar dat zal vast wel omdat ik admin ben. Maar ik zal er even naar kijken! (of Roy)
  6. Mildoe

    Mijn posts zijn weg!

    Hey Pascal, uhm, ik heb je posts niet terug kunnen vinden. Sorry! Misschien dat Roy ernaar kan kijken!
  7. Mildoe

    Street Fighter IV

    wereldgarantie afsluiten?
  8. Mildoe

    Street Fighter IV

    Dus wachten op de stick of iets wat net zo goed is of beter?
  9. Mildoe

    Street Fighter IV

    enige kans erop dat ik een tournament stick kan bemachtigen via jou Ken? Krijg een beetje blaren op me duim van al die kwart slagen op de de d-pad :o
  10. Mildoe

    Street Fighter IV

    persoonlijk komt die HD remix als mosterd na de maaltijd. Maar ja, ik ben nog steeds een sucker voor 2d sprites....zal em waarschijnlijk wel halen :)
  11. Mildoe

    Street Fighter IV

    Kan je er niet een voor mij regelen? :) Ben nooit een stick persoon geweest, maar wil het wel proberen!
  12. Mildoe

    Street Fighter IV

    kheb niks ondervonden met online gamen Daarentegen heb ik ook nog niet zo heel veel kunnen spelen *shame on me* Maar van de potjes die ik gespeeld had, had ik geen problemen met lag etc....Al 3 van de 3 potjes online gewonnen! *beginnersluck*
  13. Mildoe

    Street Fighter IV

    Vandaag maar ook besteld in de hoop dat ik em morgen binnen krijg...! Hadoken!
  14. Mildoe

    PS3 gaar :(

    even kleine update. Gisteren de ps3 thuis gekregen. Vreesde dat deze er niet uit zou zien, maar hij was geheel nieuw, krasvrij en zelf met een folie op de buttons van de ps3 front.... :) Gelijk maar een nieuwe HDD erin gezet en weer op tijd en op weg naar de nieuwe game van deze maand!
  15. Mildoe

    Resident Evil 5

    Waarschijnlijk past RE4 en 5 niet meer in het hokje survival horror. Het is meer actie geworden. Maar ik ben persoonlijk wel blij met deze ontwikkeling. RE4 was gewoon zo een toffe game. Re5 zal voor mij wel een toffe game worden. Misschien dat Capcom beter een spin off had kunnen maken van...
  16. Mildoe

    Wat dacht je van een shoutbox op de site?

    stuur maar naar mij toe :) mildoe at nozomi.nl
  17. Mildoe

    Ik zie geen sterretjes meer

    ik denk het wel, aangezien ik gelijk hiernaar toe ben gegaan toen ik erop kwam :p Misschien is het handig om je internet cache te legen? etc etc...kan al een hoop stuff in je pc staan met oude plaatjes enzo wat ie opslaat?
  18. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    Wanneer is hemelvaart eigenlijk?
  19. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    Ik weet zeker dat ik gebeat wordt op elk vlak...ik ben hier toch de meest onervaren persoon op dit forum :) Losing streak = infinite!
  20. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    :O alweer 3.5 jaar?! Gaat de tijd nou daadwerkelijk zo snel? Shame on me...ik heb nog steeds geen cab...! Maar lijkt me heel erg tof! Ik zal het nog wel horen wanneer de uiteindelijke datum is!
Back
Top