A
Anonymous
Guest
Lijkt me leuk, en dan wordt de site, met name de frontpage, wat dynamischer.
Zou zomaar uit Rembo en Rembo kunnen zijn.Psykick":1yea5kuw said:Hey Ken waar blijft die shoutbox dan?? Doe eens ff wat joh luiwammes![]()
luiwammes, lol, ik weet niet of ie dat gaat trekken......oej oej oejAls ik een bril op had gehad waren de glazen beslagen geweest.
Nu niet meer neeKen":3r8068wj said:De frontpage, kijken jullie daar ooit nog eens op dan?
almighty":1xtbx0ye said:Nu niet meer neeKen":1xtbx0ye said:De frontpage, kijken jullie daar ooit nog eens op dan?![]()
almighty":3b700hbo said:'member of the month' ik? (leuk)
welk formuliertje?RoOd":3rmkdqnp said:almighty":3rmkdqnp said:'member of the month' ik? (leuk)
heb je nou al het formuliertje ingevuld? beetje opschieten mannetje![]()
pooyan":3g7hn07w said:Een joomla frontpage klinkt fantastisch. Doen!
En daar dan meteen een shoutcast in opnemen. Dan heeft de community weer een site die helemaal van deze tijd is, iets waar nu echt geen sprake van is.
Nou hij is ingevuld en opgestuurdRoOd":3r3qdx79 said:het member of the month formulier, ik stuur je er 1
*start word en scribbled wat*
Momentje nog hoor het is onderweg!
/edit: ik heb het origineel gewoon opgeslagen, wat een koning ben ik toch, het is onderweg![]()
Ja goed idee gelijk even gedaan.almighty":1jglq6k5 said:Misschien eens handig om wat slotje's te plaatsen in buy sell and trade?