What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Zie nog weinig forum members online met SF IV :roll:

Game is echt gaaf alleen Seth (eindbaas) slaat totaal nergens op en al helemaal niet zijn Stream dat hij de tegenstander opzuigt en uitspuugt, tering wat goedkoop gedaan en past totaal niet in de game.

Maar voor de rest is de game echt super 8)
 
Heb ik scheisse im augen en hebben we ergens een lijstje met wie er allemaal online speelt dan? Kijk ik dan ff glad overheen. :s
 
huh net beggonnen, dope game weinig te klagen nog. leuke anime cut-scenes, nice all jap voices n bgm en met engelse ondertiteling.

Paar mensen online gebeat met sagat, vrij sterke chara. Moet nog veel leren alleen. Heb al pakkie gekregen ook :/

me psn staat gewoon op de gamertag forum.
 
Leuk, net voor ik mijn LE 360 versie van SF IV krijg een RROD.

Lekker weer(3e keer alweer). Wordt opgehaald deze week en krijg een 'nieuwe'.

Dilemma alleen, ik twijfelde al tussen 360 en PS3 versie van SF IV(ivm D-pad PS3 controller, zonder een extra controller te kopen).

Iemand al ervaring hoe online speelt op de PS3? Xbox360 schijnt goed te werken namelijk, maar ik hoor weinig over het spelen via PSN.
 
kheb niks ondervonden met online gamen

Daarentegen heb ik ook nog niet zo heel veel kunnen spelen *shame on me*

Maar van de potjes die ik gespeeld had, had ik geen problemen met lag etc....Al 3 van de 3 potjes online gewonnen! *beginnersluck*
 
Zelf heb ik wel het idee dat er veel connectie problemen zijn met de 360 versie en moet telkens opnieuw match zoeken.
Zelf heb ik een open nat maar zie nooit bij anderen een volle groen balk.
Ook bij ranked match en dan quikmatch staan er altijd standaard maar 3 host.
Bij player match geen problemen en heb zo een game te pakken.

Had al gelezen dat er veel problemen waren voor zowel de 360 als de PS3 versie.(onlinne)
En uiteraard zijn ze daar nu flink mee bezig.

Mooi klote trouwens BDT dat je ook last heb van (alweer) een rrod, had net voor mijn SFIV ook even 3 rode lampjes en daarna geen last meer gehad, dus kan gelukkig nog genieten van de game.
Wou hem eerst opsturen maar wacht wel totdat hij er helemaal mee ophoud.
Service is goed bij ms en zit 3 jaar garantie op rrod dus heb nog tot july 2011.Zorg voor die tijd dat ik wel even rrod krijg :lol:

Game speel ik hier met een hori stick en dat is volgens mij altijd beter dan een controller (360 of PS3) en de moves vliegen er soepel uit.
Sta al op +11 streak in ranked match :twisted:
 
Mijn garantie is al verlopen(heb sinds dag 1 een 360), maar wordt wel vervangen. Ik heb niks over kosten gehoord, dus geen probleem. Ik krijg een nieuwe zeggen ze zelfs.

Alleen wazig over het verzendproces... Omdat het nu de derde keer is voor mij mag ik zelf kiezen hoe ik het wil terugsturen. 3 keuzes, terwijl die gast gisteren zei dat UPS met een lege doos zou komen, waar ik de 360 in zou kunnen doen.

Heb inmiddels SF IV order veranderd naar PS3 versie... We'll see...

Nu nog een Hori stick kopen(die SF IV sticks zijn niet al te best, naar het schijnt)
 
damn hoor wel erg vaak over die crashende 360 consoles.

Tja online ligt natuurlijk tegen wat je speelt en wat voor connectie die heeft. Heb wel een aantal potjes achterderug en natuurlijk zijn er lagg matches, maar dat is normaal lijkt me. Niet iedereen heeft een Mbit of woont om de hoek.

Lagg matches vooral avoiden, kon zoms niet eens bewegen. Nice connections speelt echt lekker. Hier en daar asswhoopings gekregen en gegeven. Thats how it goes.

verder moet ik nog van alles unlocken en Sagat ben ik nogsteeds het beste mee. Ook nog wat combos leeren later, nu alleen maar for fun :)

wat is dit gepraat over pad beter of slechter,
DEZE GAME HOOR JE MET EEN STICK TE SPELEN
6 knoppen of meer in de buurt van elkaar!
 
Ps3 versie heeft net zo veel of weinig lag als de 360 versie. Je vind ook even weinig games momenteel.

Het enige verschil is dat online play op de 360 geld kost en op de Ps3 niet.

Qua ondersteuning verkies ik de Ps3 versie. Ik heb er een USB Saturn pad onder hangen die niet op de 360 werkt. En ik zou mijn oude arcadestick ook in de Ps3 kunnen pluggen.

En geen rrods.
 
Heb inmiddels ook PS3 versie besteld ipv 360. Welke 'oude' stick heb jij het over? Ik wil iig niet de Madcatz, maar gewoon een Hori(heb nu enkel 3 Dreamcast Hori Sticks, geen PS3...)
 
Godver de godver scheisse!!!

21o57ra.jpg


:'( !!!

Halo Wars, Street Fighter IV en Resident Evil 5 maak ik gewoon niet mee :(
 
Tsja, er zijn weer veel problemen met de RoD rond de release van SF IV zeg. En Microsoft gisteren maar zeggen dat het RoD tijdperk nu echt achter hun ligt.

Overigens zijn er nou al eens systeem eisen voor de PC versie bekend?
 
ik heb maar een oude stick tot leven gewekt.
fightingstickft0.jpg


niet de mooiste maar wel sanwa, hori, cthulu en semitsu aan het rocken op ps3/sf4.
 
ZiEk":34fee6fh said:
ik heb maar een oude stick tot leven gewekt.
niet de mooiste maar wel sanwa, hori, cthulu en semitsu aan het rocken op ps3/sf4.

Ik zou zeggen als je naar het scherm kijkt, merk je dan verschil hoe dat ding eruit ziet? Dacht het niet. Lekker boeie dus :)
 
xxstillaxx":sq68dwws said:
Is hier trouwens iemand die meedoet aan de MediaMarkt SF4 tournooi?
Je kan volgens mij de street fighter arcade kast winnen die jullie wel kennen van marktplaats. Ik zou zeggen voor pro's schrijf je in!!!:http://www.mediamarkt.nl/specials/sf4/index.html

wat een bullshit, je moet de controller gebruiken die hun verstrekken.

duz geen sticks maar pads lijkt me :( kan echt niet.

wel grappigge prijzen om te winnen, vooral die games hahahahahahah ha
 
Dan geef je een SF 4 toernooi en dan geef je een woody als prijs, YUCK! Wat een schande en oneerbiedig om een homebrew kast te geven, ik heb niks tegen custom en MAME enzo ( doe daar zelf graag aan mee ), maar niet voor zo'n toernooi! Btw deze kast heeft knoppen aan de zijkant om pinballgames te kunnen spelen, dat kan je toch niet als hoofdprijs geven voor zo'n spel. De Media Nerds willen zich er ook maar even in mengen en het spel op deze manier mainstream maken, ik walg van dit soort dingen! :evil:
 
:? ik neem aan dat niemand hier dus gaat? :D
Ik zelf zou het niet zo erg vinden om zo'n kast gratis te krijgen als ik ervoor een paar keer moet winnen van iemand. Desnoods ruil ik hem wel om voor een SF TE stick of een SF LE. Zal vast wel iemand zijn die wil ruilen.
En hoe bedoel je Media nerds?? :cry: voel me gelijk een echte nerd. Is trouwens 1 gast van hoofdkantoor die het waarschijnlijk allemaal heeft verzonnen in samenwerking met capcom.
 
xxstillaxx":6ufl8zzh said:
:? Media nerds??

Hehe ik bedoel meer Media Sukkels, no offense persoonlijk, maar service en produktkennis hebben ze daar niet echt. Ik heb nog nooit bij een medewerker een antwoord gehad ( elke afdeling ) die ik zelf ook al niet wist, sterker nog heb ze vaak het een en ander uit moeten leggen :twisted:
Je moet gewoon heel doelgericht je aanbieding in de wacht slepen, maar geen inhoudelijke dingen vragen.
 
Back
Top