What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ik zie geen sterretjes meer

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Reaction score
1
Ik zie niet meer wat nieuw is. Ben ik de enige die hier last van heeft? :cry:
(En is er trouwens een optie om een link the laten zien: "show new posts", dat zou handig zijn)

ik denk het wel, aangezien ik gelijk hiernaar toe ben gegaan toen ik erop kwam :p

Misschien is het handig om je internet cache te legen? etc etc...kan al een hoop stuff in je pc staan met oude plaatjes enzo wat ie opslaat?

Psykick":3k4tb9hl said:
Ben je wel ingelogd :lol:

heheh wat een heerlijke helpdeskvraag:)

het is wel zo dat de sterretjes verdwijnen als je weer terug komt op het forum, dat is wel wat matig want hij laat nu alleen nieuwe posts sinds je laatste bezoek zien. soms sluit je je browser en dan weetje niet meer wat nieuw was. Maargoed, zo is er op alles wel wat te zeiken en heb ik hier prima mee leren leven hahaha :)

hmmm, ik ben erachter. Als ik via de front page ga werkt het niet.
Als ik naar beneden scroll en op "nozomi forum index" druk werkt het wel.
http://www.nozomi.nl/forum/viewforum.php?f=11
Dus ik ga naar het forum, maar dan weer weg naar de frontpage en als ik dan terugkom dan is het blijkbaar niet meer nieuw!

Dus misschien de "nozomi forum index" link boven en een link voor "show all new posts since last login"

Back