Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Zijn dat customised sticks? Zit er over te denken om er een bij Shadaloo te bestellen. Die fighting pad maakt me gek af en toe en de Hori stick zuigt hard.
Nou thet zijn street fighter Tournament edition sticks, wel met plexi om de artwork te kunnen veranderen. Verder zijn de knoppen en bal ook anders.
en me akuma stick heeft wel een dual mod, dus doeyt ie het op 360 en ps3
ik dacht dat, shadooloo verkoopt ook plexi voor TE sticks, maar hij verkoopt ook losse cases, allle let op de joystick plaatzing. Vaak is ie erg bij het randje met weinig vrije plaats aa de linker kant om me hand te rusten.
HEy een peter tosh fan, Nee deze heb ik niet gespoten zoals psy zei was wel handig geweest om de onderlaag te spuiten.
Voor me watermeloenen gebruik ik stiften, pipetjes en onwijs evil verfjes. (Graffiti spul)
Om het te beschermen en speel baar te maken zonder dat de verf eraf dondert, zitten er 2 lagen lak overheen.
Ze zijn gemaakt door kidrobot, die veel designer vinyl toys maakt, toen ik ze zag moest ik gewoon een box kopen. Is wel mad gokken want het zijn blindboxes en op ebay is bison 80 - 100 eurotjes
Ik heb ze van thisisvinyl shop, maar heb gezien dat er meer shoppies zijn die ze verkopen. Douane had me wel te pakken en moest extra betalen. https://www.outlandstore.com gaat ze in september verkopen en zitten in Amsterdam dus geen douane gezeik.
Ze zijn ook los te koop, zou wel complete set willen hebben maar gaat me veel tijd en geld kosten lol.
Me dubbele wil ik wel kwijt tho
Guile
Guile alt colour
Zangief alt colour
Van me dubbele blanka zit ik te denken om oni of akuma te maken.