What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ZiEk's Game Hoekje.

Bestaan er ook vleeskleurige ballen voor op je cab? Ik bedoel als de discussie gaat om witte of groene ballen, zou ik zeggen; liever allebei niet... :roll:
 
Ik heb ook witte ballen, maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima. Aangezien dat ding praktisch in mijn woonkamer staat ga ik zeker geen roze en groene knoppen gebruiken. Kwestie van smaak, ieder zijn ding. En ieder zijn ballen Trailblazer, wees er zuinig op....
 
ruderudie":2elgsuwe said:
maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima.

Mee eens, goeie blend, dus begrijp jou kritiek niet helemaal ziek, iedereen ziet toch dat het fluor groen als een groene draad ;) door het thema van de art loopt, of is het alleen maar kritiek geven om het kritiek geven. Beetje zwak 😉
 
oh man dacht niet dat het zo erg aan toe ging hier, zwak ? flames?

wrath_of_akuma_display.jpg


Die bubble groet is duidelijk anders dan de cab zelf, anders check ff je ogen.
En dat witte blijft saai en ongeïnspireerd, past echt niet bij die bubble neon.

AstroCab.jpg
NewAstroPanel1.jpg

Deze plaatjes geven en goed voorbeeld van kleurgebruik die bij de stijl van de cab past.


hoe zwak is het om met z'n tweetjes tegen mij te gaan ?
duidelijk dat ik jullie smaak niet heb, heb het al 3 keer gezegd en alsnog zeiken.

Ik geef gewoon mijn mening.

----------------------------------------------------------

Beatmaster-P: Die stick is mad sweet, reageert echt super snel, is wel ff wennen met die gevoeligheid. Het gewicht is ook mooie, zit echt stevig op me schoot als ik sf4 speel. Moet nog ff sparen om verder te custumizen, maar deze stick wordt echt me ultime Akuma stick :)
 
Nou verder no comment, over smaak valt niet te twisten en een wink is als grap bedoeld, maar ja er zijn er wel meerdere hier die humor niet kunnen waarderen.

Anyhoe wat bedoel je trouwens elke keer met de ultieme Akuma mod, ken deze niet?

Veel plezier met je gear!
 
Bedoel de stick custom maken in de stijl van SF4 akuma, dit omdat die character me favoriete is van het spel en het meeste mee speel.

Wat er nog mist aan die stick is meer evil uitstralen, die witte zij flappen moeten zwart worden, final choice van knoppen maken, custom artwork, plexi erop en het liefs een custom washer. Lekker dark en vurig als ie af is.

Going to the darkside!
 
:twisted: Wicked, Akuma is cker een zeer toffe character en alles in zijn stijl lijkt me wel cool. Ben benieuwd naar het eindresultaat, succes!
 
Ik quote Rob aka Pat70 toen hij de buttons en bubble top voor het eerst zag:

" Wow man, dat past echt helemaal bij de stijl van de cab". En Rob is cool, dus hij zal wel gelijk hebben....

En het is trouwens allemaal 1 grote grap vriend Ziek, maak je niet druk om zoiets als kleuren van knoppen. Maar ik meende wel dat ik je nieuwe buttons lelijk vind. Meningen mogen gegeven worden, tegengas eveneens, dit is niet voor niks een forum.
 
ja helemaal een met je laatste stukje en nee ik had het niet door dat het een grap was. ik ga van nature overal op in lol.

Tja je had het wel kunnen weten dat ik het niet mooi zou vinden op je cab, niet voor niets dat ik die witte knoppen zo snel mogelijk uit die stick heb gehaald.

Meningen zijn zeker welkom, spelletjes mag je wel wat duidelijker over zijn op een game forum ;)
 
Ok Ziek, nice, we geven elkaar een hand op 10 oktober als je er ook bij bent. Ik neem dan trouwens een neo hori stick mee (zodat Hasan er hopelijk even aan kan knutselen) met GRIJZE buttons. What's boring now?
 
Door die vleeskleurige ballen kreeg ik een visioen hoe mijn hel er uit zou zien:Elke arcadecab en game die je maar wil maar allemaal met vleselijke Christine Le Duc stijl weduweverwenners als joysticks,en over de trackballs wil ik het helemaal niet hebben :oops:
 
hahahha ja die neo hori stick heb ik ook geraped ;P hou me maar goed uit de buurt ervan lol. die originele grijze buttons zijn ook beetje raar en van lage kwaliteit, beter om sanwas erin te doen, saaie black dark hai hebben ze ook. Zelf zou ik het meer bijpassend maken met je start en select knoppen, die kan je niet zomaar veranderen.


ja al die zweterige vleeskleurige ballen met harde sticks, heh wil er niet op in gaan. Maar je kan overal wel een gat inboren.
 
Kleine update, grotere image spot the goodies en de Cup.
gamezzzs.jpg

kleine update op de stick, verder geen cashizz voor meer mods.
sticks08.jpg
 
Ziet er ziek uit,Ziek :o
Vet cool,heb het zelf ook niet zo op wit.Dat vind ik ook echt wat minder aan het oorspronkelijke ontwerp,teveel wit op de stick.
 
ja origineel is deze ook met witte knoppen, zwart/darkhai en wit balletje. Zit nog te wachten op een lading knoppen om hem weer te maken zoals die andere, hou meer van zwarte knoppen met gekleurd randje :) Ga ook zorgen dat deze stick het zowel op een ps3 als een 360 doet. Leuk projectje dus.
 
Back
Top